سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

کارگاه بین المللی پیشگیری از مصرف مواد محرک در شیراز

کارگاه بین المللی پیشگیری از مصرف مواد محرک در شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، هدف از برگزاری این کارگاه تدوین راه حل ها و برنامه های جامع کشوری در زمینه پیشگیری از مصرف مواد محرک و ارائه آن به دستگاه های مختلف کشور است.

رئیس برگزاری این کارگاه گفت: با توجه به اینکه پیشگیری در این زمینه باید از سنین پایین شروع شود توجه ویژه این کارگاه بر روی قشر جوان و نوجوان کشور است.

دکتر افشاری با بیان اینکه در این کارگاه اساتید داخلی و خارجی و نمایندگان یونیسف و کارشناسان بهداشت روان دانشگاه های علوم پزشکی کشور حضور دارند افزود: در این کارگاه کارشناسان بهداشت روان در زمینه پیشگیری از مصرف مواد محرک و چگونگی اجرای آن در دانشگاه های علوم پزشکی کشور آموزش می بینند.

وی همچنین گفت: به دلیل روند رو به افزایش مصرف شیشه در بین جوانان و نوجوانان کشور، این کارگاه به صورت ویژه به پیشگیری از مصرف شیشه می پردازد و در این راستا همایش ها و جلسات خبرگان متعددی پیش بینی شده است که در 6 ماه آینده برگزار خواهد شد.

دکتر افشاری افزود: برنامه های تدوین شده در این کارگاه تا 6 ماه آینده نهایی و با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش و صدا و سیما در کل کشور اجرا خواهد شد.

این کارگاه با همکاری وزارت بهداشت، یونیسف و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مدت سه روز برگزار می شود./س

برچسب ها: پیشگیری ، کارگاه ، مواد ، محرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.