سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی لهراسبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دستمزد خوانندگان از 3 سال پيش تغييري نكرده است

خواننده موسيقي پاپ گفت: اجاره بهای سالن ها در واقع عامل افزایش قیمت بلیت ها و در نهایت محروم شدن عده ای از رفتن به کنسرت ها است.

علی لهراسبی خواننده موسيقي پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: هزینه یک کنسرت بستگی به سالن آن کنسرت دارد به تبع کنسرت هایی که در تهران برگزار می شوند هزینه های سنگینی برای تهیه کنندگانش دارد.
وی عنوان کرد: این گرانی بلیط کنسرت ها اتفاق خوبی نیست چون اگر کنسرت ها را یک فعالیت فرهنگی بدانیم باید مثل فعالیت های دیگر هنری به آن يارانه تعلق گیرد.
لهراسبی اظهار داشت: به علت گرانی هزینه سالن هایی چون برج میلاد، قیمت بلیط ها هم زیاد است و این بار گرانی بلیط ها بر دوش مخاطب است.
این خواننده بیان کرد: کنسرت ها برای همه افراد نیست و فقط یک قشر خاصی از جامعه و دارای سطح مالی خوب توانایی بهره گیری از این کنسرت ها را دارند افرادی که از سطح مالی خوبی برخوردار نیستند به زحمت و با کاهش هزینه  های دیگرشان توان شرکت در کنسرت را دارند و این اتفاق قشنگی نیست.
لهراسبی افزود: دستمزد خود خوانندگان از سه سال گذشته تغییر چندانی نکرده هزینه سالن یک کنسرت 40 میلیون تومان است و هزینه ها به ناچار بر دوش مخاطب قرار می گیرد./ي2
برچسب ها: لهراسبی ، خواننده ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.