سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری:

بازی های جدید سفارت هندوستان، رفتن رکابزنان را مشکل ساز کرد

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: سفارت هندوستان با مشکل سازی های مکرر، رفتن دوچرخه سواران کشورمان را به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان را مشکل ساز کرد.

اصغر خالقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون یک ماه قبل برای گرفتن روادید دوچرخه سواران به مسابقات قهرمانی آسیا اقدام کرد بود ولی تاکنون روادید حاضر نشده است.

وی در ادامه با توجه به اینکه این رقابت ها از 17 اسفندماه آغاز می شود با هم اندیشی مسئولان فدراسیون و برنامه ریزی های مکرر به تیم نتیجه رسیدند، رکابزنان حداقل 2 هفته از آغاز مسابقات راهی کشور هندوستان شوند تا بتوانند با شرایط آب و هوایی این کشور بتوانند در پیست رقابت ها به تمرینات خود ادامه دهند ولی سفارت متأسفانه با ما همکاری های لازم را به عمل نیاورد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: سفارت هندوستان اولین بار به دلیل جابجایی سفیر مربوطه در ایران کار اداری را به عقب موکول کرد و دیروز وقتی شخصاً به سفارت هندوستان داخل ایران رفتم با موضوع جدیدی مواجه شدم که سفارت خواستار یک نامه از وزارت داخله کشور هندوستان شد تا بتواند روادید را صادر کند.

وی گفت: طی مکاتباتی که از طریق وی انجام شده این نامه طی 48 ساعت آینده به دست سفارت هندوستان در داخل ایران می رسد و فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان مجبور شد بلیط را کنسل کند و به روز جمعه یازدهم اسفند ماه موکول کند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.