سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

دستگیری شکارچی متخلف در شهرستان شيروان

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از دستگیری شکارچی متخلف در شهرستان شیروان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، آبسالان گفت:مامورین یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان شيروان موفق شدند یک نفر شکارچی متخلف را در روستاي چوکانلو که مبادرت به شکار غير قانوني در منطقه آزاد خطاب نموده بود،دستگیر نمایند.

وی افزود:از شکارچی متخلف،اجزاي بدن دو راس قوچ وحشي و تعدادي دام و قفس مخصوص صيد پرندگان وحشي کشف و ضبط گردید و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

آبسالان با بیان اینکه کمک به حفظ طبیعت و حیات وحش بدون حمایت مردم امکان پذیر نیست افزود: یکی از نشانه های پیشرفت و توسعه ی یک کشور گسترده بودن فضای سبز و جلوگیری از تخریب آن و تنوع گونه های مختلف جانوری می باشد و یکی از موضوعاتی که به عنوان مانعی جهت توسعه در این زمینه می باشد، بحران شکار و صید غیر مجاز گونه های جانوری می باشد که بعضا باعث انقراض نسل گونه های کمیاب شده و نتیجتا ایراد خسارت های گوناگون بالفعل و بالقوه به یک کشور را به دنبال خواهد داشت.

وي از عموم مردم طبیعت دوست استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی شامل شکار و صید غیر مجاز ،آلودگی و تخریب محیط زیست، آتش سوزی و ... را سریعا به ادارات محیط زیست سطح استان و یا با شماره بین شهری 09695 اطلاع دهند./س

برچسب ها: دستگیری ، شکارچی ، متخلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.