سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت فلسطینی ها در اطراف مسجد الاقصی

نیروهای اشغالگر صهیونیستی ظهر روز دوشنبه پس از حمله به چهار نفر از اهالی بیت المقدس ، آنها را بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم موسسه اوقاف و میراث الاقصی با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر این افراد را درنزدیکی مسجدالاقصی بازداشت کردند، افزود : این اقدام صهیونیست ها در پی بحرانی شدن وضعیت و حمله  شهرک نشینان به مسجد الاقصی انجام شد.

" الاقصی " در بیانیه ای که نسخه ای از آن دراختیار خبرگزاری "معا "  قرار گرفت؛ اعلام کرد : حدود 100 شهرک نشین با حفاظت و حمایت شدید نیروهای نظامی صهیونیست، صبح و بعد از ظهر دوشنبه با حمله به مسجدالاقصی به آن بی احترامی کردند.

این موسسه تلاش اشغالگران بر شکستن اراده مردم را بیهوده دانست و هشدار داد صهیونیستها تلاش می کنند با روش ایجاد وحشت از ورود نمازگزاران به ویژه جوانان به مسجدالاقصی جلوگیری کنند.

موسسه اوقاف و میراث الاقصی تاکید کرد اهالی بیت المقدس و فلسطین علی رغم تنگناها و محدودیتها با راهپیمایی پرچم ها  و طرح احیای سکوهای علم آموزی درالاقصی این مسجد را از نمازگزاران پر خواهند کرد.

الاقصی ، از مسلمانان جهان ، اعراب و ملت فلسطین خواست  با اتخاذ موضع صریح ، واضح و جدی  به یاری قدس بیایند و با  تجاوزات  و دشمنی های اشغالگران علیه مقدسات و اوقاف  مقابله کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.