سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال بی‌نظیر شهروندان منطقه 11 از برگزاری جشنواره و کارگاه‌های آموزشی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: برگزاری جشنواره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این منطقه با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است.

محمد کریملو در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری جشنواره‌های شکوفا در سطح راه‌کار مناسبی برای شناسایی و شکوفایی و پتانسیل‌های محله‌ای دانست.
وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌هایی و آن دعا و نیایش، نهج‌البلاغه، خوش‌نویسی، نقاشی، سرود و موسیقی، کاریکاتور ،عکاسی، شعر و فیلم برگزار شده است به استقبال خوب هنرمندان و فرهیختگان منطقه 11 اشاره کرد و گفت این منطقه دبیر‌خانه بخش خوشنویسی نیز بوده است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره سرود و موسیقی گفت: دومین مرحله داوری این جشنواره در پردیس رازی برگزار شده است که در این مرحله از داوری هفت گروه از منطقه 11 به دور دوم راه یافته و در پایان یک گروه با نام سرود صلح موفق به راهیابی به مرحله نهایی شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 همچنین به برگزاری کارگاه‌های آموزشی دعا و نیایش در مساجد اشاره کرد و یادآور شد که این کارگاه‌ها با محوریت مساجد و همکاری هیئت امنای محلات در طول جشنواره شمسه دعا و نیایش برگزار و با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است./ز
برچسب ها: کارگاه ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.