سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوشتري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

1+5 با رويکردي فني و حقوقي پاي ميز مذاکره حاضر شود

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره با تاکيد بر صلح‌آميز بودن انرژي هسته‌اي ايران تکاليف‌ هسته‌اي خود را در برابر سازمان انرژي اتمي انجام داده لذا دور چهارم مذاکرات با 1+5 اگر در چارچوب فني و حقوقي دنبال شود مثبت پايان خواهد گرفت.

هادي شوشتري نماينده مردم قوچان و فاروج مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به چهارمين دور مذاكرات ايران و 1+5 در آلماتي گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره طي مذاکراتي که در دوره‌هاي گذشته در خصوص پرونده هسته‌اي کشورمان داشته نشان داده از خط مشي اصولي و عقلاني در چارچوب قوانين " N P T " پيروي مي‌کند.

وي در ادامه افزود: ايران عضو آژانس بين‌اللملي انرژي اتمي و متعهد به تمام مفاد مندرج در آن است و تحت هيچ شرايطي در پيروي از قوانين سازمان ملل متحد کوتاهي نمي‌کند و بارها صلح‌آميز بودن انرژي هسته‌اي را به افکارعمومي جهان اثبات کرده است.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران خود را مستلزم اجراي قوانين هسته‌اي بين‌اللملي مي‌داند، تصريح کرد: ايران با تاکيد بر حق مسلم خود در برخورداري از انرژي صلح آميز هسته اي قوانين بين‌المللي را تکليف اصلي خود مي‌داند.
  
نماينده مردم قوچان و فاروج مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: چهارمين دور مذاکرات ايران و 1+5 اگر در چارچوب فني و حقوقي پيش رود نتايج  مثبت و به دور از هرگونه ابهام بررسي خواهد شد.

انتهاي پيام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.