سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن کوچک‌زاده:

تلفن همراه تماشاگران هم ضبط می‌شود / برای حفاظت و حراست از بازی بسیج شده‌ایم

حسن کوچک‌زاده رئیس هیئت والیبال آمل گفت: به منظور جلوگیری از بروز مسائل حاشیه‌ای تمام تدابیر لازم برای انجام بازی بهتر در روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

حسن کوچک‌زاده رئیس هیئت والیبال شهر آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: برای آرامش بهتر در سالن محل برگزاری دیدار تیمهای کاله آمل و پیکان تمامی مسائل امنیتی با حضور فرماندار، رئیس تربیت‌بدنی شهر و نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: فقط به خاطر حفظ حراست از بازی تمامی مسئولان متفق القول شده‌اند تا تدارکات لازم به مرحله اجرا درآید.
وی یادآور شد: به نظر من دیدار این هفته تیمهای پیکان و کاله آمل از حساسترین بازیهای لیگ امسال محسوب می شود ما با تمام وجود سعی می کنیم که به میهمان خود آزار و آسیب خاصی نرسد.
وی تصریح کرد: در تمامی دنیا مسائل حاشیه‌ای در مسابقات حساس وجود دارد نمی‌توان گفت که تمامی تماشاچی‌های حاضر در سالن تابع قوانین و مقررات خاصی هستند احتمال شیطنت در میان آنها وجود دارد طبق توافقات انجام شده مسئولان تمامی تدابیر امنیتی را برای جلوگیری از بروز جنجال در نظر گرفته‌اند.
وی یاد‌اور شد: در حال حاضر حدود 4000 اعلامیه در سراسر شهر پخش شده است که در آن موارد هشدار دهنده از سوی تماشاگران اعلام شده است به طور مثال در روز مسابقه تماشاگران اجازه آوردن حتی کلید و یا گوشی تلفن همراه به داخل سالن را ندارند و بازرسی بدنی به طور کامل از سوی مأموران نیروی انتظامی صورت خواهد گرفت./آق
برچسب ها: تلفن ، همراه ، تماشاگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.