سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کاظمینی در جمع خبرنگاران:

آمادگی همکاری با ناجا را داریم/موفقیت اخیر سپاه پاسداران قدرت ایران را در مذاکرات بیشتر می‌کند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به موفقیت اخیر سپاه پاسداران در نشاندن پهپاد دشمن گفت: نیروهای مسلح ما این توانمندی را دارند تا با هواپیماهای بدون سرنشین یا هواپیماهای جنگی دشمن مقابله خوبی داشته باشند و اين امر این قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات هسته‌ای با 1+5 بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله عصر امروز(دوشنبه) در حاشیه نشست خبری كه براي بزرگداشت 140 تن از فرماندهان شهيد برگزار مي‌شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همواره گفته‌ایم که اگر ناجا نیاز داشته باشد در زمینه‌های مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنیم و در بحث انتخابات نیز هنوز برنامه کلی از سوی سردار احمدی‌مقدم اعلام نشده اما هر موقع که فرمانده نيروي انتظامي درباره بحث انتخابات ضرورتی احساس کرد، اقدامات لازم را صورت خواهيم داد همانطور که تاکنون نیز به این نیازها جواب داده‌ایم.
 
وي در ادامه افزود:‌در برخورد با اراذل و اوباش آمادگی صددرصد داریم و در برخی موارد دیگر که ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند، سپاه تهران بزرگ آمادگی همکاری با ناجا را دارد.  
 
کاظمینی همچنين درباره پهپادی که اخیرا توسط نیروی زمینی سپاه نشانده شده است، گفت: توانمندی دفاعی ما در کنترل مرزهاي هوایی به مراتب از سالهای گذشته بیشتر شده و چنانچه در فضای هوایی ایران دشمن حرکتی داشته باشد با آن قاطعانه مقابله می‌کنيم.
 
وی افزود: ما می‌توانیم هواپیماهای دشمن را با شناسایی دقیق رصد کرده و با آنها برخورد کنیم و مانند RQ-170 آنها را به زمین بنشانیم.  
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با بيان اينكه این توانمندی نیروهای مسلح ما به خصوص نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ما تا به حال تعدادی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی را در خلیج فارس و غرب و شرق کشورمان زده یا در اختیار گرفته‌ایم، لذا امروز این توانمندی را به دست آورده‌ایم که نه تنها با هواپیمای بدون سرنشین بلکه با هواپیماهای جنگی آنها مقابله دفاعی خوبی داشته باشیم .  
 
وی در پايان تصریح کرد: این قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات هسته‌ای با 1+5 بیشتر می‌کند.  
انتهای پیام/  
 
برچسب ها: سپاه ، ناجا ، پهپاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.