سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطر ترکش بی پولی های بوکس به تیم اعزامی به مسابقات فیلیپین؛

مسئولان به جای استرس، آرامش بدهند

در آستانه اعزام تیم ملی بوکس جوانان به فیلیپین شایعه هایی مبنی بر مشکلات شدید مالی در اعزام تیم به مسابقات آسیایی شنیده می شود شایعه هایی که تنها نتیجه آن گرفتن آرامش از مشت زنان جوان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برای حضور در یک مسابقه به اهمیت و حساسیت مسابقات قهرمانی آسیای تنها فاکتور فنی، تمرین و اردو برای موقعیت کافی نیست چه بسیار ورزشکارانی که در اوج آمادگی بدنی و فنی خود نتایج بسیار ضعیفی کسب کردند که نشان داد در موفقیت ورزشکاران حرفه ای در میادین بزرگ یک عامل دیگر نیز نقش دارد و آن هم چیزی نیست جز آرامش و مسائل روحی – روانی مسئله تزریق آرامش به تیم به ویژه وقتی که مهره هایش جوان باشند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اعزام کردن چند مشت زن که همه چیز خود را به پای تیم ملی و بوکس ریخته اند، کوچکترین کاری است که از پس فدراسیون بر می آید درست است که مشکلات مالی گریبان بوکس را گرفته، اما بادست روی دست گذاشتن مسئولان کار به هیچ جا نمی رسد به هر حال یا باید یک ورزش فعالیت خود را به اتمام برساند و یا برای بقا بجنگد.
هنوز هم بسیاری از ورزش دوستان متمول و مسئولان هستند که می توانند راه گشای حل مشکلات مالی بوکس باشند بیان این مطلب که ممکن است تیم اعزامی به مسابقات آسیایی فیلیپین با تعداد کمتری از مشت زنان صورت گیرد و یا اینکه مربی همراه تیم اعزام نمی شود چون پول نداریم موجی از استرس و ناآرامی را به جوانانی پیشکش می کند که در این برهه از زمان بدترین ضربه ای است که می تواند به مشت زنان جوان وارد شود.
به جای اینکه مسئولان فدراسیون بوکس قبل از اعزام قول پاداش و پشتیبانی خوب از بوکسوران را بدهند با مطرح کردن این مسایل ضربه به خودی می زنند. طی کردن مشکلات مالی وظیفه مسئولان فدراسیون است و ترکش های آن نباید به تن ورزشکاران و مربیانشان برود.
ضمن اینکه بد نیست مسئولان ارشد ورزش کشور و سایر نهادها و فدراسیون ها نیز نیم نگاهی به این فدراسیون غرق در مشکلات مالی داشته باشند./آق
برچسب ها: بوکس ، فیلیپین ، اعزامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.