سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروري در نشست خبری جمعيت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت:

انتخابات 92 ابزاري براي پيشبرد اهداف تشکل "خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت"/ در صدد ایفای نقش نخ تسبیح هستیم

رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفته در صدد ایفای نقش نخ تسبیح هستیم یا اینکه در صدد برقراری انسجام نیروهای اصولگرا برآمده‌ایم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  پرویز سروری رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در اولین نشست خبری اين جمعیت که با حضور "اسماعیل کوثری" و "مهرداد بذرپاش" برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این مجموعه احساس نیاز به مسائل اجتماعی و خلأ موجود در این حوزه است 
 
سروری گفت: اساس شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در تصمیم‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی است و شوراهای شهر پایه‌های نیرومندی برای محقق شدن این هدف هستند.  
 
وی با بیان اینکه در مطالبات اجتماعی ساماندهی بسزایی نداریم،‌ عنوان کرد: ‌اولویت‌بخشی نسبت به مطالبات اجتماعی موضوعی است که باید به صورت ساماندهی به آن پرداخته شود و هدف تشکل خدمتگزاران آبادانی موجودیت به آن و ساماندهی مطالبات اجتماعی و درخواست پاسخگویی از مسئولان است.
 
رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت تاکید کرد: تشکل خدمتگزاران آبادانی اصرار دارد تا عرصه اجتماعی دستخوش فراموشی نشود.  
 
سروری با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شورای شهر بیان کرد: اعلام موجودیت این مجموعه مواجه با انتخابات سال 92 است و این انتخابات ابزاری برای پیشبرد هدف این تشکل تلقی می‌شود و در پی اشاعه فرهنگ شهری بعد از انتخابات نیز هستیم.
 
وی افزود: تصمیم داریم شوراهای شهر را تنها نگذاشته و افرادی را که در این عرصه برگزیده می‌شوند با حمایت و برنامه‌ریزی خود همراهی کنیم.
 
رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت بیان کرد:‌ با توجه به اینکه برای اولین بار در انتخابات همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را داریم در تلاشیم تا تبعات انتخابات ریاست جمهوری معادلات شورای شهر را بر هم نزند.  
 
سروری در پاسخ به اینکه آیا در رابطه با شوراهای شهر رایزنی با گروه‌های سیاسی داشته‌اید یا خیر، بیان کرد: تلاش تشکل‌ خدمتگزاران آباداني و پيشرفت بر این است که نگاه حاکم سیاسی در شورای شهر اتفاق نیافتد و این مجموعه تلاش می‌کند زمینه کاهش تکثر لیست را بوجود بیاورد و با رویکرد اجتماع‌محور عمل کند.  
 
وی اظهار داشت: با گروه‌های سیاسی صحبت کرده‌ایم که عدم استفاده از نگاه سیاسی در مدیریت شهری زمینه انسجام را فراهم می‌کند و نگاه سهم‌محور نداشته باشند.
 
رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت افزود: بنا داریم شاخص‌های برنامه‌محورتر را ارائه دهیم البته مسائل شهری با معضلات بیشتری دست به گریبان است، با این حال بسیاری از گروه‌های سیاسی با ما در حال همکاری هستند و در جهت انسجام حداکثری تلاش می‌کنند.  
 
سروری گفت: معتقدیم که این تلاش برای پیشبرد راهبردها و از توصیه به دور است.  
 
وی در ارتباط با لیست‌های انتخاباتی شورای شهر گفت: اکنون بسیار زود است که بخواهیم اعلام کنیم چه گروهی در لیست قرار می‌گیرد.  
 
رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در ارتباط با رایزنی‌ با مجموعه‌های اصولگرایی به خصوص مجموعه جامعه روحانیت بیان کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته در صدد ایفای نقش نخ تسبیح هستیم یا اینکه در صدد برقراری انسجام نیروهای اصولگرا برآمده‌ایم و طبیعتا با تمام نیروهای صاحب تاثیر در این خصوص ارتباط برقرار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم اجماعی در رابطه با انتخابات شورای شهر رقم بخورد.  
 
سروری در ادامه در رابطه با نهایی شدن لیست‌ها گفت: برای اینکه بتوانیم یک آرایش مستحکم در شوراها داشته باشیم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در ارائه لیست عجله نداریم و در حال تعیین شاخص‌ها هستیم تا بر مبنای آن افراد را برای کاندیداتوری انتخابات شورای شهر برگزینیم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با استناد به شاخص‌ها در صدد هستیم تا حوزه انتخابات ریاست جمهوری به تشتت و تقسیم آرای اصولگرایان در انتخابات شورای شهر منجر نشود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: سروری ، کوثری ، مهرداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.