سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان:

پرتاب سنگ بازیکن تیم را راهی بیمارستان کرد/حضورمان در لیگ برتر حمایت استاندار را می طلبد

تیم والیبال شهرداری زاهدان که در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک موفق به شکست تیم گل گهر سیرجان شد و جواز حضور در مسابقات لیگ برتر سال 1392 را کسب کرد.

خسرو مقدم، سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متأسفانه ما این بازی را در شرایط بسیار سخت و حساس پشت سر گذاشتیم. حضور برخی افراد تماشاگرنما در سالن محل برگزاری مسابقه و انجام حرکات غیرورزشی از سوی آنها باعث شد تا شرایط روحی روانی تیم دچار مشکل شود.
وی گفت: متأسفانه پرتاب سنگ از سوی یکی از تماشاگران و برخورد آن با سر "امین بسطامی" قدرتی زن تیم باعث شد تا وی کنترل خود را از دست داده و دیگر نتواند به بازی ادامه دهد و راهی بیمارستان شد.
وی تصریح کرد: حواشی ایجاد شده از سوی تماشاگران سیرجانی حتی پیش از شروع مسابقه هم وجود داشت و برای ما مشکل ساز شد اما بالاخره با تلاش و همیت زیاد توانستیم 3 بر 2 تیم حریف را شکست دهیم و جواز صعود به مسابقات لیگ برتر سال 1392 را به دست آوردیم.
وی در خصوص سطح کیفی مسابقات لیگ دسته یک امسال اظهار داشت: رقابت های باشگاهی سال جاری از سطح کیفی و فنی بسیار بالایی برخوردار بود.
تیم ما در گروه مرگ با تیم های اردکان، رشت، کاله، ورامین و قم هم گروه بود که تمامی این رقبا مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ بودند.
وی تصریح کرد: حال که توانستیم جواز حضور در مسابقات لیگ برتر سال آینده را کسب کنیم برنامه ریزی های لازم برای حضور موفق در این پیکارها را انجام خواهیم داد.
پیش از این طی جلساتی که با مسئولان باشگاه داشتیم آنها موافقت خود را نسبت به حمایت از تیم در لیگ برتر را اعلام کردند البته این مسئله حمایت استاندار را نیز می طلبد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.