سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پليس فتا در خصوص تبليغات اينترنتي

تبليغات اينترنتي غالباً وعده اي بيش نيست و در صورت صحت هم ،آن طور كه تبليغ مي شود ارزنده نيست.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي در رابطه با انواع كلاهبرداري هاي اينترنتي گفت: با بررسي هاي بعمل آمده توسط كارشناسان پليس فتا از برخي سايت هاي تبليغاتي، به تعدادي از اين سايت ها مواجه شده و لينك هاي در آن قرار گرفته كه در آن اقدام به برگزاري مسابقاتي مي شود.
 
سرهنگ عرفاني افزود: در اين سايت ها در هر صورت كاربر، با كليك بر روي هر گزينه اي برنده مي شود و ضمن تبريك برنده شدن از سوي سايت تبليغاتي، از كاربر درخواست مبلغي فقط جهت ارسال بسته مي شود كه اين بسته هاي پستي غالباً وعده اي بيش نيست و در صورت صحت هم، آن طور كه تبليغ مي شود ارزنده نيست و چون مبلغ ارسالي از سوي كاربر هم زياد نيست، كاربر هم به دلايل زيادي از شكايت صرفنظر مي كند.
 
عرفاني ياد آور شد: هر كس از راه حيله و تقلب مردم را فريب داده و يا اسم مجعول و تقلبي اختيار كرده و از آن طريق مال ديگري را ببرد كلاهبردار محسوب شده و علاوه بر رد اصل مال به صاحبش به حبس از يك تا 7 سال و پرداخت جزاي نقدي معادل مالي كه اخذ كرده محكوم مي شود .
 
وي در پايان به شهروندان با ذكر اين مثل قديمي كه هيچ ارزاني بي دليل نيست توصيه كرد: فريب تبليغات كاذب در فضاي مجازي را نخورند و قبل از هر اقدامي نسبت به كيفيت كالاي درخواستي و سفارش خود و صحت درستي شركت فرستنده كالا، اطمينان حاصل كنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.