سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بذرپاش در نشست خبری جمعيت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت:

پیکر در هم تنیده شهرها نیازمند همگرایی و برنامه‌‌ریزی منسجم است

عضو جمعيت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: شهرها پیکره در هم تنیده واحدی هستند که نیازمند همگرایی و برنامه‌های منسجم در مقیاس بالا هستند لذا برنامه شوراها باید حرکت به سمت بهبود شهرها باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش از اعضای تشکل "خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت" در نشست خبری این تشکل که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به تشکیل این تشکل گفت: همگرایی که بین نیروهای جبهه انقلاب اتفاق افتاده باید بیش از پیش تقویت شود و همه تشکل‌ها باید با اعتقاد کامل انجام وظیفه کنند.  
 
وی ادامه داد: عده‌ای از نیروهای دلسوز نظام برای رشد و ادامه مسیر مدیریت کشور به وجود آمده و برنامه های نظری خود را برای اداره شهرها در نظر دارند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شورای اول شهرها تصریح کرد: دعواها و مسائلی که به خاطر منافع اشخاص و گروه‌ها در شورای اول اتفاق افتاد، تجربه تلخی بود که به راحتی از ذهن‌ها نخواهد رفت. 
 
عضو تشکل جمعيت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت ادامه داد: شهرها پیکره در هم تنیده واحدی هستند که نیازمند همگرایی و برنامه‌های منسجم در مقیاس بالا هستند لذا برنامه شوراها باید حرکت به سمت بهبود شهرها باشد.
 
وی افزود: شهرها باید تبدیل به آرمان‌شهری شوند که در آن علاوه بر امور شهری برای تعالی و رشد انسان‌ها برنامه‌ریزی شود.
 
نماینده مردم تهران ادامه داد: شوراها باید نگاه مشارکت‌جویانه‌ای داشته باشند و با توجه به مشکلات زیاد در شهرها به خصوص کلان‌شهرها مانند مهاجرت‌های نامطلوب، افزایش قیمت بی‌رویه مسکن باید اصلاحات سیاستی انجام شود.
 
عضو جمعيت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: هدف این تشکل تمرکز بر آرامش روحی و روانی مردم و مشکلات اجتماعی است و همه افراد نیز برای شورای شهرها انتخاب خواهند شد که مومن به مبانی انقلاب و متخصص در امور باشند.
 
بذرپاش در پایان خاطرنشان کرد: قوانین متضاد و ضعف‌های قانونی که باعث متضرر شدن مردم می‌شوند به راحتی و با یک مدیریت مناسب قابل حل است و ما انشاءالله بخشی از مشکلات را در تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت بررسی و آنها را برای حل و فصل به مسئولین ارائه خواهیم داد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بذرپاش ، اعضای ، تشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.