سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار فتح به تل آويو؛

انتقام خون اسير فلسطيني را مي گيريم

شاخه نظامي جنبش فتح دوشنبه در بيانيه اي وعده داد انتقام خون اسير فلسطيني را که در زندان رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده است، خواهد گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ در بيانيه گردان هاي شهداي الاقصي که در روستاي سعير در نزديکي الخليل در جنوب کرانه باختري پيش از تشييع جنازه عرفات جرادات اسير فلسطيني منتشر شد، آمده است : اين جنايت وحشيانه بدون پاسخ نخواهد ماند و قول مي دهيم انتقام اين جنايت را از اشغالگران صهيونيست بگيريم .

خبرنگار اين خبرگزاري اعلام کرد شماري از افراد مسلح و فعالان جنبش فتح که صورت خود را پوشانده اند بر بام خانه ها در اين روستا مستقر شدند.هزاران فلسطيني که پرچم هاي فلسطين و فتح را در دست داشتند براي شرکت در تشييع جنازه جرادات راهي اين روستا شدند.

جرادات از فعالان گردان هاي شهداي الاقصي است.نيروهاي امنيتي اسرائيل براي جلوگيري از درگيري پس از تشييع جنازه اين اسير فلسطيني در بيرون اين روستا مستقر شدند.تشکيلات خود گردان فلسطيني روز گذشته اعلام کرد بر اساس نتايج اوليه کالبد شکافي از اين اسير فلسطيني مشخص شد وي بر اثر شکنجه کشته شده و مرگ وي بر اثر سکته قلبي نبوده است.




برچسب ها: فتح ، تل آویو ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.