سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

بازدید رایگان اعضای سرای‌ روزنامه‌نگاران کشور از اماکن دیدنی همدان

با انعقاد دو تفاهم نامه با میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس همدان، خبرنگاران عضو سرای روزنامه‌نگاران کشور می‌توانند از اماکن دیدنی و باغ موزه دفاع مقدس به صورت رایگان بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛  مسئول دفتر سرای روزنامه‌نگاران همدان گفت: بر مبنای تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منعقد کردیم خبرنگاران عضو سرای روزنامه‌نگاران کشور می توانند به مدت یک سال از باغ موزه دفاع مقدس همدان به صورت رایگان بازدید کنند.
محمد گل‌محمدی افزود: با تفاهم نامه میراث فرهنگی خبرنگاران عضو سرای کشور به مدت پنج سال می توانند از اماکن دیدنی شهر همدان بازدید رایگان داشته باشند.
وی گفت: 220 نفر از خبرنگاران مدارک خود را برای عضویت در سرا ارائه کرده اند که از این تعداد، 170 کارت شناسایی صادر شده و تعداد 100 نفر نیز کارت خود را دریافت کرده‌اند.
وی با بیان این‌که سرای روزنامه‌نگاران با دو رویکرد آموزش و ارائه تسهیلات شکل گرفته است، ادامه داد: تاکنون 7 دوره آموزشی با حضور اساتید استانی و کشوری در سرای روزنامه نگاران استان همدان برگزار شده که با استقبال خوب اعضا مواجه شده است.
وی گفت: با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، کارگاه آهای آموزشی تیترنویسی، آیین نگارش در مطبوعات، خبرنویسی و تکنیک‌های مصاحبه از بهمن  در سرای روزنامه نگاران استان برگزار شد و در هر کارگاه حدود 50 نفر شرکت کردند.
گل‌محمدی گفت: سرای روزنامه‌نگاران همدان دو نمایشگاه عکس با موضوع مساجد و اماکن مذهبی و کاریکاتور با موضوع بیداری اسلامی نیز برگزار کرد.
وی افزود: در راستای برگزاری نمایشگاه خبرنگاران باسابقه، دو خبرنگار برای ارائه آثار به این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند./ب
برچسب ها: بازدید ، رایگان ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.