سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه راه فرهنگی باید در حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی نمود عینی پیدا کند‎

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد بافت گفت: نقشه راه فرهنگی که از سوی رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ابلاغ شده بسیار مهم و لازم الاجراست و این نقشه راه باید در تمامی فعالیتها و همچنین پروژه های عمرانی نمود عینی پیداکند.

به گزارش  گروه علمي  باشگا خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي،  در این دیدار چندساعته که آل طه دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی وروسای واحدهای جیرفت،سیرجان و علوم تحقیقات سیرجان نیز حضور داشتند،حمید عباسی معاون عمرانی دانشگاه از نزدیک در جریان پروژه های انجام شده در واحد بافت قرار گرفت و از ساختمان در دست احداث اداری و آزمایشگاههای بتن این واحد بازدید کرد.
وی در جمع اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی بیان کرد: بنده حامل پیام سلام فرهاد دانشجو به پرسنل زحمتكش این واحد دانشگاهی هستم سفر قبلی این جانب به استان کرمان و صفای قلب و همت این بزرگواران مرا مجددا به این دیار کشاند تا با صفای معنوی موجود در این استان آشنا شده واز آن بهره مندشوم.
عباسی ضمن تبریک روز مهندس خاطرنشان کرد:بزرگترین و داناترین مهندس جهان خداونداست وهر انسان پژواکی از وجود او به قدر و اندازه خود دارد پس باید به همه این روز را تبریک گفت.دامنه مهندسی زیاد است و تمامی زمینه های علمی فی حد ذاته در خود یک فلسفه دارن دکه مبتنی برآن است.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اجرای طرحهای عمرانی بیان کرد:ما با هر مکانیسمی که کارمی کنیم،از قیمت گذاری تا اجرا باید نقشه راه داشته باشیم.مهم نیست از چه موادی استفاده می کنیم بلکه مهم آنست که روح و انگیزه را در آن مجموعه وارد کنیم.مجبوریم مطالعات مرحله ای را در طرح جامع استفاده کنیم تا جوان وقتی وارد دانشگاه میشود احساس ورود به یک مجموعه علمی را در خود احساس کند.
وی با اشاره به بحث اهتمام و عنایت به تدوین پیوستهای فرهنگی پروژه های عمرانی گفت: نقشه راه فرهنگی که از سوی دكتر فرهاد دانشجو ابلاغ شده بسیار مهم و لازم الاجرا است و این نقشه راه باید در تمامی فعالیتها و همچنین پروژه های عمرانی نمود عینی پیدا کند و شما می بینید،متاثر از یک فلسفه است و طبیعتاً این نقشه راه فرهنگی می تواند درتحقق آن فلسفه تاثیر گذار باشد ونمود پیدا کند.
عباسی اضافه کرد:در خصوص بحث تفکیک جنسیتی در دانشگاهها باید کار کرد با کار تحقیق در عملیات می توان با همین وضعیت موجود آن را پیاده کرد.می توان استفاده زمانی از مکانها کرد ولی این کار باید خیلی آرام و باتدبر صورت گیرد چرا که انجام کار فرهنگی نیاز به بستر سازی مناسب دارد.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش برای رسیدن به روشهای غیر درونزای جذب مالی را
نیاز امروز دانشگاه خواند و بیان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی تا امروز اکثرا متکی به روشهای جذب مالی درونزا بوده ولی باید  به سمت روشهای غیر درونزای جذب مالی رفت . نکته ریزدیگراینکه برای اینکه تعداد دانشجویان مان پایین نیاید باید برند سازی کنیم و خلاقانه فکر کنیم و به سمت تحصیلات تکمیلی برویم تا بتوانیم چرخه ساخت و ساز را داشته باشیم.
وی در پایان از تلاشهای رئيس و كاركنان زحمتكش واحد و همه کسانی که در جهت عمرانی و آبادانی تلاش می کنند، قدردانی و تشکر کرد./ز2
برچسب ها: دانشگاه ، فرهنگی ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علی
۱۵:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
با سلام عرض ادب ما مهندسین معمار به عنوان طراحان قرن بیست و یکم آگاهی کامل از حضور درتمام صحنه های مهندسی داریم به عنوان معماران معاصر چه ریاضی چه هنرستانی می خواهیم کسانی آیین نامه های مهندسی بر علیه ما تحت تاثیر قرار می دهند در ساده ترین سطح به اصلاح هم ارزی رشته ها اقدام کنند تا سیستم تشخیص طراحان معاصر ابزاری قدرتمند و کیفیت تفکر خلاقانه را بهبودوبدست آوردن ایده های مناسب طراحی استعاره و حکمت هنر اسلامی خودمان در اهداف نیازهای کشور اسلامیمان کمک کنیم تا در آینده بسیار نتیچه بخش باشد با آرزوی اشتغال برا تمامی طراحان ومعماران عزیز کشورمان امیدوارم نظرات درتحق رسیدن اهداف عالی کشورمان کمک کند از شما سپاسگزارم.