سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام بهرامي:

دادن اسرار نيروهاي مسلح به بيگانگان مجازات سنگيني دارد

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح بر حفظ امنيت اطلاعات نيروهاي مسلح تأكيد كرد و گفت: دادن اسرار نيروهاي مسلح به بيگانگان و افراد فاقد صلاحيت مجازات سنگيني دارد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمين "محمدكاظم بهرامي" كه در جمع كاركنان نيروي دريايي سپاه سخن مي گفت، افزود: وجود حتي يك پرونده در اين خصوص مي‌تواند ضربات جبران ناپذيري را براي كشور به دنبال داشته باشد و كم آن هم زياد است.

وي تأكيد كرد: همه ما اعم از فرماندهان و مسؤولين قضايي وظيفه داريم با نظارت بيشتر و اجراي دقيق برنامه‌هاي پيشگيري از وقوع جرم در جهت حفظ و صيانت از نيروها تلاش كنيم.

حجت‌الاسلام والمسلمين بهرامي انضباط در تمامي ابعاد را براي نيروهاي مسلح لازم و ضروري دانست و گفت: يكي از مسائلي كه مي‌تواند اقتدار و صلابت نيروهاي مسلح را حفظ نمايد، نظم و انضباط ظاهري، آراستگي نظامي و انضباط معنوي يعني همان ايمان و اعتقادات است.

وي يكي از ابعاد انضباط را حفظ اموال بيت‌المال و نظارت بر امور مالي يگان‌ها به منظور جلوگيري از سوء استفاده افراد فرصت طلب عنوان كرد.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح با بيان اين كه خداوند به رسولان الهي، ائمه اطهار و مؤمنين عزت و شكست ناپذيري اعطاء كرده است، افزود: يكي از مصاديق اين عزت و اقتدار، نيروهاي مسلح هستند كه در طول 34 سال از پيروزي انقلاب اسلامي آن را به منصه ظهور رسانده‌اند.

وي حركت عظيم مردم در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را يكي ديگر از مصاديق عزت و اقتدار نظام اسلامي برشمرد و افزود: با وجود تحريم‌هاي گسترده و تهديدات اقتصادي دشمن براي جدايي ملت از نظام اسلامي، به لطف پروردگار با حضور گسترده مردم و بيانات مقام معظم رهبري، نقشه شوم آنها نقش بر آب شد.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح يكي از مسائل مهم كشور را همبستگي و انسجام برشمرد و گفت: اختلاف، نزاع و كشمكش براي جامعه سمّ است و وحدت، براي ما از نان شب هم واجب تر است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.