سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

190 هزار خانوار روستایی و عشایری در شمالغرب كشور بیمه شدند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر كشور گفت: 190 هزار خانوار در منطقه شمالغرب كشور زیر پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید مجید موسویان افزود: با راه اندازی این سامانه در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان فرآیند امور بیمه روستاییان و عشایر در این منطقه نیز همگام با سایر نقاط كشور شتاب گرفت.

وی اضافه كرد: این سامانه در تمامی نقاط كشور امكان دسترسی به اطلاعات بیمه شدگان از جمله سوابق بیمه ای، مهلت پایان زمان بیمه و سقف پرداخت ها را برای تمام بیمه گذاران فراهم می كند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر كشور ادامه داد: با راه اندازی این سامانه به آدرس http://www.roostaa.ir پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در سال 92 شتاب بیشتری خواهد گرفت.

موسویان افزود: در بعضی مناطق كشور مانند جلفا به عدد 100 درصد رسیدیم و تلاش داریم با راه اندازی این سامانه و بسیج امكانات و برنامه ریزی مناسب تمامی افراد مشمول را زیر پوشش قرار دهیم.

وی همچنین گفت: با توجه به زندگی خشك شهری كه كمابیش به كشور ما نیز راه پیدا كرده و منجر به تغییر فرهنگ و الگوی زندگی شهری و روستایی شده، لزوم بیمه اجتماعی مشخص می شود/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.