سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام‌و المسلمين قندهاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خردادماه 92 قطعا باشكوه‌ترين انتخابات تاريخ انقلاب را پيش‌رو خواهيم داشت

رئيس عقيدتي سياسي وزارت دفاع گفت: خردادماه 92 قطعا با حضور پرشكوهي ديگر حساب کار را به دشمنان نشان داده، باشكوه‌ترين و مششع‌ترين انتخابات تاريخ انقلاب را پيش‌رو خواهيم داشت.

"حجت‌الاسلام‌ والمسلمين محمدحسين قندهاري" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين‌که وزارت دفاع با تمسک به قرآن کريم و ائمه اطهار در جهت "ترويج فرهنگ دفاعي" در جامعه مي کوشد، تصريح کرد: با ترويج فرهنگ قرآني در بين کارکنان وزارت دفاع و خانواده‌هاي آنان و تلاش براي شناساندن مفهوم دفاع از ديدگاه قرآن کريم و دين اسلام اميدواريم در جهت ساخت جامعه‌اي مستحکم در برابر انواع آسيب‌ها گام برداريم.

وي با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) مبني بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم ولايي ايران، کلام مقام عظماي ولايت را به عنوان کلام ولي امر در زمان غيبت حساب کرده و عمل به فرامين معظم‌له را يک تکليف الهي می‌دانند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع، حضور در صحنه را از تکاليف شرعي مسلمانان ارزيابي کرد و يادآور شد: کلام حضرت آقا همواره براي ملت شريف ايران، فصل‌الخطاب و فصل‌الختام بوده و حماسه‌‌آفريني ملت در 22 بهمن با وجود تمام هجمه‌هاي رسانه‌اي دشمن، گواهي بر اين ادعا است.

وي اظهار داشت: تمام کشورهاي جهان حتي مدعيان حقوق بشر غربي، خطوط قرمزي در انتخابات دارند؛ خطوط قرمز ما هم در قانون اساسي مطرح شده و مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) نيز همواره ملت و مسئولان را به قانون‌منداري توصيه کرده‌اند.

قندهاري خاطر نشان کرد: ان‌شالله همان‌طور که تاکنون انتخاباتي آزاد، سالم و قانوني را در کشور برگزار کرده‌ايم، خردادماه 92 نيز قطعا با حضور پرشكوهي ديگر، حساب کار را به دشمنان نشان داده، باشكوه‌ترين و مششع‌ترين انتخابات تاريخ انقلاب را پيش‌رو خواهيم داشت.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.