سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ستاد حوادثه غیر مترقبه لرستان خبر داد

کاهش تلفات جاده‎ای در پی امدادرسانی نیروهای امدادی

مدیرکل ستاد حوادثه غیر مترقبه لرستان گفت: امدادرسانی نیروهای امدادی کاهش تلفات جاده‎ای را به همراه داشته است که باید از همه تلاش‌گران هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رضا آریایی صبح امروز در مراسم اختتامیه برگزاری دوره بازآموزی امداد و نجات نوروزی لرستان در الیگودرز گفت: امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان یکی از کارهای بزرگ انسانی است که جمعیت هلال احمر لرستان توانسته به خوبی در حوادثی که رخ داد، هم در استان و هم در خارج استان به خوبی آن را انجام دهد.

مدیرکل ستاد حوادث غیر مترقبه لرستان گفت: پایین بودن کیفیت ماشین‎های تولیدی در ساختار، ضعف رانندگان در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد از عوامل مهم و حادثه ساز در جاده‎ها است که امدادرسانی به موقع جمعیت هلال احمر باعث کاهش تلفات شده است.

در ادامه مسئول جمعیت هلال احمر الیگودرز گفت: در این دوره که با هدف بازآموزی کمک‎های امدادی خصوصا در بحث امدادرسانی جاده‎ای است 150 نفر از امدادگران شهرهای دورود، بروجرد، الیگودرز، ازنا و الشتر به مدت دو روز شرکت داشتند.

محمدرضا لونی یادآور شد: این تعداد از افراد آموزش‎های امداد و نجات را یادآوری کردند و آماده امدادرسانی در جاده‎های لرستان در ایام نوروز هستند.

دارایی معاون هلال احمر لرستان نیز در حاشیه این دوره گفت: این دوره‎ها با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی برای آمادگی امدادگران استان برگزار می‎شود، تا امدادگران با نحوه امدادرسانی بهتر و بیشتر در کمترین زمان به مصدومان آماده شوند.
برچسب ها: امدادی ، الیگودرز ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.