سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/وزیر آموزش و پرورش:

اشک خانواده شهدا خیانت کاران را نابود می کند

وزیر آموزش و پرورش گفت: اشک خانواده شهدا تمام کسانی را که بخواهند به خون شهیدان خیانت بکنند و یا یک لقمه بیشتر بخورند یا یک روز بیشتر احساس قدرت بکنند، نابود می‌کند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر حمید‌رضا حاجی‌بابایی در همایش «شاهدان بصیر» یاواره 262 شهید فرهنگی و دانش‌آموز نیشابور در سالن رفانیر این شهرستان، افزود: صاحب اصلی نظام، مردمی هستند که با رهبری آن رابطه قرآنی و عاشورایی دارند.

وی اظهار داشت: شهیدان پررونق‌ترین و پرنورترین چراغ‌های انسانیت در کشور ما بودند که ایستادند و به ملکوت اعلی ‌پیوستند و برای همیشه مایه افتخار شدند.

عضو هیئت دولت دهم با اشاره به رفتارهای دشمنان کشور که هرچه جنایت و تحریم‌های اقتصادی بوده است علیه ایران انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: اما در راهپیمایی 22 بهمن مردم به جای خود و به جای شهیدان به میدان آمدند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب نان و مسکن نبوده است، تأکید کرد: این انقلاب، نهضتی عاشورایی است و نبض ملت ایران با عاشورا می‌زند؛ در عین حال تمام مسئولان موظفند با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

وی یادآور شد: وقتی می‌خواهید حکم خدا را قبول کنید حتما سختی‌ها و مشکل‌ها پیش روی شما است ولی باید صبر کرد زیرا صبر مهم‌ترین رمز موفقیت است.

این فرهنگی جانباز که خود فرزند جانباز و برادر دو شهید دفاع مقدس است، خطاب به شهدا گفت: آیا ما مردم ایران بر سر آرمان‌ها نایستاده‌ایم؟ مراقب اماممان و شاگرد ایشان نبودیم؟ در برابر دنیا از ایشان دفاع نکردیم؟ به خاطر آرمان‌های‌مان بعد از جنگ شهید ندادیم؟

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ذبح عظیم در عاشورا صورت گرفت، ادامه داد: خداوند در روز عاشورا، تمام زیبایی‌هایی را که در یک انسان کامل وجود دارد در وجود امام حسین(ع) شکوفا کرد.

وی اضافه کرد: ایشان برای عشق خدا و هدایت انسان‌ها، حاضر شدند فرزند شش ماهه‌‌شان به شهادت برسد.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: شهیدان برای این علت شهید شدند که در دنیا پرچم حضرت امام علی‌(ع) و حضرت زهرا(س) برافراشته شود.

حاجی‌بابایی افزود: همه کسانی که می‌خواهند با شیطنت در دنیا در خصوص انقلاب اسلامی شبهه ایجاد کنند، بدانند که راه به‌جایی نمی‌برند.

برچسب ها: اشک ، شهدا ، خیانت کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.