سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی:

باید از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشادبه خاطر برگزاری نمایشگاه نشریات تخصصی تقدیر کرد

محمد حسن ابوترابي گفت: حمایت از نشریات تخصصی موجب تداوم کار این دسته از رسانه ها می شود و در نتیجه علم پژوهشی در زمینه های تخصصی نیز در وضعیت بهتر و مناسب تری قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد حسن ابوترابی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی گفت: حمایت از نشریات تخصصی موجب تداوم کار این دسته از رسانه ها می شود و در نتیجه علم پژوهشی در زمینه های تخصصی نیز در وضعیت بهتر و مناسب تری قرار می گیرد.
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ها و نشریات به طور کلی نقش مهم در اعتلای سطح فرهنگی جامعه دارند و از این رو حمایت از این ارکان ضروری در جامعه از وظایفی است که انتظار می رود دستگاه فرهنگی در تمامی دوره ها به خوبی نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشد.

وی در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد:با توجه به این که ما در برابر استکبار مشغول جنگ اقتصادی هستیم ، خودکفایی در امور علمی و پژوهشی امر مهمی شمرده می شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی هم چنین تصریح کرد: باید از معاونت مطبوعاتی  و اطلاع رسانی  وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی   به خاطر ایده  برگزاری نمایشگاه نشریات تخصصی تقدیر کرد.

نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهاردهم اسفند به مدت یک هفته در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب برگزار می‌شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.