سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از جلسه با سرپرست فدراسیون؛

جعفری: فدراسیون به وعده هایش عمل کند، می مانیم

سرپرست تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: در صورتی که مسئولان فدارسیون به وعده های خود عمل کنند کادر فنی تا مسابقات قهرمانی آسیا به کار خود ادامه خواهد داد.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: عصر روز 6 اسفندماه جلسه ای را با سرپرست فدارسیون کشتی برگزار کردیم و در این جلسه قرار شد حقوق معوق مربیان و کشتی گیران تیم ملی در رده های سنی مختلف پرداخت شود، که در صورت تحقق این وعده، اعضای کادر فنی تا مسابقات قهرمانی آسیا در کنار تیم ملی خواهند ماند.
 
وی ادامه داد: قبل از شروع مسابقات جام جهانی صحبت های زیادی مطرح شد که ما در این مسابقات نتیجه نخواهیم گرفت اما علاقه مندان به کشتی شاهد بودند با وجود آنکه نفرات اصلی در ترکیب تیم نبودند به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسیدیم.
 
جعفری تصریح کرد: شک نکنید اگر زمان کافی را در اختیار داشتیم با همین نفرات نیز قهرمان می شدیم هر چند که اعتقاد دارم بچه ها فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و با کشتی های قابل قبولی که گرفتند ما را به روزهای آینده امیدوار کردند.
 
سرپرست تیم های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: توقع چندانی نداریم فقط خواستار این هستیم که مسئولین فدارسیون به وعده های خود عمل کنند تا ما نیز برای حضور در مسابقات آسیایی با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه بدهیم./زر
برچسب ها: کشتی ، جعفری ، فرنگی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.