سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون تیروکمان مجارستان:

عنوان ریاست شجاعی افتخاری نیست

رئیس فدراسیون تیروکمان مجارستان در پایان سفر سه روزه به ایران گفت: دادن عنوان ریاست انجمن تری دی آسیا به شجاعی یک عنوان افتخاری نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سباستین ونکی رئیس فدراسیون تیروکمان مجارستان در پایان سفر سه روزه به ایران در جمع خبرنگاران ایرانی از انجمن جهانی تری دی که به صورت مستقل از فدراسیون جهانی کار می کند، گفت: این انجمن از دهه 1980 میلادی در اروپا شکل گرفت و در قالب رشته های اهداف شکاری و تری دی (اهداف سه بعدی ) در سال 2010 از شکل اروپایی خود خارج شده و به یک تشکل جهانی تبدیل شد. که حالا تحت عنوان اختصاری HDIAA به ریاست خودم در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: پس از صحبتهایی که با شجاعی رئیس فدراسیون تیروکمان ایران شد معاونت این انجمن جهانی به زودی به وی سپرده می شود و ریاست کل بخش آسیایی نیز در اختیار فدراسیون ایران خواهد بود. در حال حاضر 12 کشور اروپایی عضویت این انجمن را دارند و شروع فعالیتهای آسیایی از کشور ایران خواهد بود. به هر حال کارها باید از جایی شروع شود و دادن ریاست به شجاعی یک عنوان افتخاری نیست بلکه مسئولیتی است که باید با کار سخت برای رشد و توسعه این رشته در منطقه همراه باشد.

ونکی تصریح کرد: پیش از این از فدراسیون مجارستان افرادی به ایران آمده بودند اما در عمل کار خاصی در راستای توسعه این رشته صورت نگرفته بود اما با توجه به فعال بودن شجاعی رئیس جدید فدراسیون امیدوارم که هر 2 کشور در این روند به خوبی پیش بروند. با توجه به اینکه خودم هم سابقه تیراندازی را در کشور مجارستان دارم پیش از این تیرانداری ورزشکاران ایرانی را دیده ام و می دانم موفقیتهایی هم تا به حال به دست آمده اما توانایی هایی را در این ورزشکاران دیده ام که می توانند در آینده رشد بیشتری داشته باشند./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.