سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

حمایت شرکت آب و فاضلاب از پایان‌نامه‌های دانشجویی

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در سال جاری این مجموعه از چندین پایان‌نامه دانشجویی حمایت مالی انجام داده است و به این مهم قوت ادامه دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،صادق یوسفی، از ارائه 16 طرح در کمیته تحقیقات شرکت در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 14 طرح در دست بررسی و دو طرح تصویب شده است.

وی به گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده شرکت آب و فاضلاب استان در بخش تحقیقات اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هفت جلسه کمیته تحقیقات در این مجموعه در راستای بررسی طرح‌های تحقیقاتی تشکیل شده است.

افزایش توان علمی کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از افزایش تعداد اعضای کمیته تحقیقات شرکت در سال جاری به منظور استفاده از توان علمی اعضا در استان و افزایش سطح علمی این کمیته خبر داد و افزود: در همین راستا تعداد دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه و یک نفر از کارشناسان مرتبط با صنعت آب و فاضلاب برای عضویت در کمیته انتخاب و احکام عضویت آنها توسط شرکت مهندسی ابلاغ شده است.

یوسفی از تصویب دو طرح تحقیقاتی با عناوین بررسی علل تولید بو در برکه‌های تثبیت تصفیه‌خانه فاضلاب بیرجند و روش‌های کنترل آن و برنامه‌های ارتقای تصفیه‌خانه، بررسی خردگی در تاسیسات فاضلاب شهر بیرجند و ارائه راهکارهای مقابله با آن و تهیه و نصب نرم‌افزار تحت وب تحلیل اطلاعات و تحقیقات در سال جاری در جلسات این کمیته خبر داد.

تصویب دو طرح تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب در سال جاری

وی از ارائه 14 طرح تحقیقاتی دیگر ارائه شده این کمیته خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌‌ها در مرحله بررسی است که در صورت تصویب عملیاتی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به عضویت 10 نفر در کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: این کمیته برنامه‌ریزی دقیقی را در راستای افزایش سطح علمی و کاربرد تحقیقات در امور عمرانی و جاری شرکت انجام داده است.

یوسفی با بیان اینکه کمیته تحقیقات شرکت از چاپ و تالیف کتب " کاربرد GIS در شبکه‌های توزیع آب و فاضلاب" و " آموزش جامع EXCELL 2010  در زمینه آب و فاضلاب" حمایت می‌کند، اذعان داشت: این کتب توسط همکاران شرکت برای چاپ آماده شده است.

*حمایت شرکت آب و فاضلاب از طرح‌های اختراعی

وی حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی  و حمایت از طرح‌های اختراعی را از دیگر  اولویت‌های کاری کمیته تحقیقات شرکت دانست و اضافه کرد: در سال جاری این مجموعه از تعدادی پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد حمایت مالی کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: کارگاه آموزش استانی "چاه و بهره‌برداری از آن" در سال جاری در شرکت برگزار شده و تعدادی از همکاران در آن کارگاه شرکت کرده‌اند.

یوسفی از نیازسنجی و تعیین اولویت‌های سال آتی این شرکت با توجه به نیاز حوزه‌های مختلف خبر داد و متذکر شد: برای تحقق این هدف از حوزه‌های مختلف برای معرفی این اولویت‌ها درخواست همکاری شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.