سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم والیبال شهرداری زاهدان هم لیگ برتری شد

تیم شهرداری زاهدان با شکست حریف خود، علاوه بر صعود به فینال لیگ دسته یک، مجوز حضور در لیگ برتر والیبال را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در تنها بازی باقی مانده از مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ دسته یک والیبال باشگاههای کشور امروز یکشنبه ششم اسفند تیم های گل گهر سیرجان و شهرداری زاهدان در سومین دیدار خود در شهر سیرجان مقابل یکدیگر به میدان رفتند که تیم شهرداری زاهدان در بازی سخت و نفس گیر موفق به شکست میزبان خود شد.

در این بازی که 2 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید، تیم شهرداری زاهدان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم قدرتمند گل گهر سیرجان بگذرد و دومین فینالیست لیگ دسته یک شود. این دو تیم که در دو بازی گذشته خود هر کدام صاحب یک پیروزی شده بودند گام به بازی سوم گذاشتند تا تیم پیروز این مسابقه راهی فینال شود. در این بین حساسیت این بازی برای بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم آنقدر بالا بود که هیچ کدام ریسک نکرده و محتاطانه بازی را اداره می کردند. اما در نهایت این تیم شهرداری زاهدان بود که با تکیه بر تجربه بازیکنانش موفق به شکست حریف خود شد.

این تیم با این پیروزی علاوه بر صعود به فینال، جشن صعود خود به لیگ برتر والیبال را هم  برپا کرد تا از این پس برای این مسابقات در سال آینده برنامه ریزی کند.

به این ترتیب تیم شهرداری زاهدان در فینال رقابتهای لیگ دسته یک والیبال باید روز یکشنبه 13 اسفند ماه مقابل دیگر تیم حاضر در این مرحله یعنی پیشگامان شفق اردکان به میدان رود. طبق اعلام سازمان لیگ، بنا به در خواست هر دو تیم بازی فینال تنها در یک بازی و به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می شود.
 
نتایج بازی امروز به شرح زیر است:

گل گهر سیرجان 2-3 شهرداری زاهدان
(32-30 ، 19-25، 27-25، 22-25، 9-15)
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.