سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز آبي ها ساعت 12 امروز؛

قلعه نوعي: مشکلات مالی داریم/ تیم را با بودجه 17 میلیاردی بستیم

سرمربي تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به دوحه گفت: مشکلات استقلال فقط مالی است و دیگر هیچ مشکلی در این تیم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال استقلال تهران به همراه تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی در ساعت 11:35شد و در ساعت 11:45 تمامی بازیکنان پاسپورت های خود را دریافت کردند اما شنیده ها حاکی از این است که هواپیمایی آبی پوشان پایتخت با یک ساعت تأخیر یعنی در ساعت 12 پرواز خواهد کرد.

گفتنی است، با توجه به شایعات فراوان مبنی بر عدم همراهی مجتبی جباری و فرهاد مجیدی در بازی استقلال و الریان تأکید شده است که این دو بازیکن به همراه سایر اعضا آماده سفر به دوحه هستند.

شایان ذکر است، تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 14 به دوحه خواهد رسید و امروز در ساعت 18:20 دقیقه یک تمرین سبک را در ورزشگاه احمد آل خلیفه خواهد داشت و این در حالیست که نظرات برخی از اعضای این باشگاه برای دیدار با الریان قطر شنیدنی است به طوریکه ستار همدانی مربی آبی پوشان اظهار داشت که حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست خواهند داد و آرش برهانی مهاجم استقلال نیز گفت که به طور حتم یک گل آبی ها را در این دیدار به ثمر خواهد رساند.

لازم به ذکر است: سهرابی سفیر ایران در کشور قطر بیان کرده که آمادگی کاملی را برای پذیرایی از تیم استقلال دارد و از آبی پوشان پایتخت در این کشور حمایت خواهد کرد.
 
بر اساس اين گزارش، امير قلعه نوعي در گفتگو با خبرنگار ما در فرودگاه امام خميني (ره) اظهار داشت: خوشحالم که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی سخت لیگ برتر سه امتیاز کسب کرديم البته من به خاطر بازی نفت آبادان از حاتمی گله مند هستم اما همه اعضای تیم اکنون خالصانه در تلاش هستند تا ما به نتایج لازم دست یابیم ولی مشکلات مالی بزرگ ترین دغدغه استقلالی هاست.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال افزود: فقط 7 بازی تا پایان لیگ برتر مانده اما 30 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.
 
وی در خصوص مشکلات مجتبی جباری اشاره کرد: مشکل جباری تنها یک مشکل مالیاتی بود ولی باشگاه تلاش کرد تا مشکل وی حل شود که جا دارد از نوری رئیس سازمان مالیاتی استان تهران هم بابت رفع این مشکل تشکر کنم.
 
قلعه نوعی در خصوص تیم الریان گفت: این تیم یک تیم چند ملیتی است که از 11 نفر بازیکنان این باشگاه حتی سه نفر هم قطری نیستند البته ما هم استقلال هستیم و انگیزه های زیادی داریم و اینکه نباید فراموش کنیم که حریف ما یک مهاجم خوب به نام نیلمار دارد که باید مراقب وی باشیم.
وی ادامه داد:  ما در گروه سختی قرار گرفته ایم و به قرعه دشواری برخورده ایم و بازی اول و آخر ما در این مسابقات خارج از خانه خواهد بود.
سرمربی تيم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: اگر پیش از سفر به قطر به باشگاه پول تزریق می شد اوضاع بسیار فرق می کرد اما بدانید که بچه ها به خاطر نام ایران از جان مایه می گذارد ولی من از عباسی توقع حمایت دارم و از بی تفاوتی وزیر ورزش و جوانان نسبت به استقلال تعجب می کنم چرا که بازیکنی مثل فرزاد حاتمی هنوز یک ریال هم دریافت نکرده است./مح
برچسب ها: استقلال ، دوحه ، قطر ، پرواز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.