سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

فراهم نبودن بستر مدیریت الكترونیكی اراضی كشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیر امور اراضی سازمان جهادكشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هنوز بسترهای لازم برای مدیریت الكترونیكی اراضی كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری فراهم نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سیاووش نبی تیر افزود:برای تحقق این مهم باید تمامی روستاها و شهرها به سیستم های الكترونیكی تجهیز شود تا امكان برقراری و اتصال اینترنتی به اطلاعات مالكان اراضی فراهم شود.
وی، با تشریح اقدامات انجام شده برای اجرای طرح دولت الكترونیك در واگذاری اراضی و رسیدگی به درخواست متقاضیان طرح های كشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری، اجرای این طرح را نیازمند تامین اعتبار و نیروی انسانی دانست. 

نبی تیر تصریح كرد: اجرای طرح دولت الكترونیكی نیازمند آمار دقیق و تهیه بانك اطلاعاتی كشاورزان و صاحبان اراضی، آمایش سرزمین، جمع آوری اطلاعات اراضی و زمین های كشاورزی و تامین تجهیزات نظیر رایانه است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادكشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، شتاب بخشی به رسیدگی به درخواست متقاضیان واگذاری منابع ملی برای طرح های كشاورزی و غیركشاورزی و عملیات تغییركاربری اراضی زراعی و باغی را از مزایای اجرای این طرح عنوان كرد.

نبی تیر، در زمینه اقدامات این سازمان برای بسترسازی و ایجاد شرایط لازم اجرای این طرح اظهار داشت: در این راستا امسال دوره آموزشی دولت الكترونیك و بانك اطلاعاتی با حضور ٣4نفر از مسئولان و كارشناسان امور اراضی استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان ها برگزار شد.

هم اكنون، بیش از 66 هزار بهره بردار به فعالیت های كشاورزی در سطح 278 هزار هكتار اراضی باغی و زراعی استان چهارمحال و بختیاری مشغول هستند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.