سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

دانشجویان سنندجی جنایات آل خلیفه را محکوم کردند

: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سنندج در حمایت از مردم مسلمان بحرین در تجمعی اعتراض آمیز جنایات حکومت آل خلیفه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج  ، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ظهر یکشنبه در تجمعی اعتراض آمیز جنایات حکومت آل خلیفه و کشتار بی رحمانه مردم مسلمان بحرین را محکوم کردند و با سردادن شعارهایی خواستار حمایت کشورهای مسلمان جهان از مردم مظلوم بحرین شدند.
شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با انتشار بیانیه ای حمایت های همه جانبه مردم ایران اسلامی را از مردم مسلمان بحرین خواستار شدند و با برگزاری این تجمع جنایات حکومت آل خلیفه را محکوم کردند.
گفتنی است در این بیانیه آمده است: "مردمی که قرار نیست در این دهکده جهانی صدایشان به جایی برسد، مردمی که سهمشان از حقوق بشر گوش های کر مسئولان سازمان ملل و چشم های کور رسانه های صهیونیستی است که فقط بوی نفت را خوب می فهمند".
در ادامه این بیانیه آمده است: "در هوایی که بوی باروت گرفته و چشم و گوشمان پر از ناله و درد برادران و خواهرانی است که فقط به جرم مطالبه کمترین حق خود سرکوب می شوند، برای ما درد و داغ بحرین، درد و داغ ماست، شیعه و سنی فرقی ندارند زیرا امروز گلوله های آل خلیفه سینه ما را هم نشانه رفته است".
 همچنین در این بیانیه آمده است: "بدینوسیله ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج همبستگی و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم بحرین اعلام می نمائیم"./س
برچسب ها: جنایت ، محکوم ، بیانیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.