سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیان راه های مدیریت اقتصادی در صدای زندگی از رادیو قرآن

صدای زندگی این بار با زنگ چگونگی مدیریت اقتصادی خانواده در رادیو قرآن نواخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, برنامه‌ خانواده‌محور «صدای زندگی» یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت۱۰:05 تا ۱۱ از رادیو قرآن پخش می‌شود و در این  برنامه‌  اجتماعی ـ خانوادگی سعی شده با کلامی ساده و شیوا مسائل اجتماعی و خانوادگی را با مؤثرترین شیوه‌ بیان کند و این بار به بحث "مدیریت اقتصادی" در خانواده نگاهی ویژه دارد.
رویکرد این برنامه، سبک زندگی علمی مبتنی بر دینداری است و هدف این است که قرآن و آموزه‌های قرآنی وارد زندگی مردم شده و سبک زندگی قرآنی برای خانواده‌های ایرانی با زبانی ساده و شیوه بیان شود و یکی از این آموزه ها " مدیریت اقتصادی" در خانواده است که هرکدام از افراد خانواده به نوعی در این بحث وظایف و مسئولیت هایی دارند.
این برنامه با توجه به موضوع مخاطب هرروز "مدیریت اقتصادی" در بخش های مختلف را بیان می کند و روز یکشنبه 6 اسفندماه با موضوع برنامه همسران جوان به این مساله پرداخته است و از فردا ، دوشنبه 7 اسفند ماه والدین جوان، سه‌شنبه نوجوانان و جوانان و چهارشنبه بزرگسالان هر روز کارشناس دینی و کارشناس روان‌شناسی به بررسی موضوع "مدیریت اقتصادی" می‌پردازد.

با برنامه "صدای زندگی" در واقع   نوای زیستن  به گوش می‌رسد و هر وقت صدای زندگی به گوش رسید، یعنی زندگی در جریان است و در جریان بودن زندگی سبب بالندگی جامعه و حفظ ارزش‌های اسلامی و الهی می‌‌شود.
برنامه «صدای زندگی» یک  بخش روایی نیز دارد که رأس ساعت ۱۰:۳۰ پخش می‌شود و به سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) و بزرگان دین اشاره می‌کند.
برنامه "صدای زندگی" کاری از گروه معارف  و به سردبیری مونا توسلی, تهیه کنندگی منیژه جوادی و گویندگی آدینه اللهیاری هرروز ساعت 10:05 برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می شود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.