سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

جانمایی اشتباه مشکل اساسی مسکن مهر شهرستان سقز است

فرماندار شهرستان سقز در دیدار با‌ ۴۰ نفر از اعضای تعاونی مسکن مهر سقز در محل سالن اجتماعات فرمانداری، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ساخت مسکن و هزینه بر بودن مراحل آماده‌سازی زمین‌ها در این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج،  فخری پیگیری رفع مشکلات شهروندان را وظیفه مسئولان دانست و با اذعان به اینکه اقدامات و پیگیری‌های مناسبی در زمینه حل مشکلات صورت گرفته است گفت: در آینده‌ای نزدیک جهت رفع برخی از مشکلات اساسی شهرستان از جمله مشکل مسکن مهر با حضور مدیران کل دستگاه‌های دولتی جلسه‌ای در فرمانداری سقز برگزار خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل کارگروه مسکن با حضور مدیران کل در ماه‌جاری،‌ تصمیماتی مناسب برای مسکن شهرستان اتخاذ گردد.
فخری افزایش قیمت مصالح ساختمانی به دلیل فشارها و تحریم‌های دشمن را دلیل اصلی افزایش قیمت تمام شده مسکن در حال ساخت در شهرستان اعلام کرد.
وی یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر شهرستان سقز را جانمایی اشتباه عنوان کرد و گفت: به‌دلیل جانمایی اشتباه، وجود تراکم جمعیتی، ‌عدم امکان تهیه زیر ساخت‌های لازم آموزشی، بهداشتی،‌ ‌تفریحی،‌ ورزشی و مشکلات حمل و نقل از ادامه کار ساخت ۱۲۸۰ واحد جلوگیری شده است.
خاطر نشان می‌شود، در حال حاضر ۴۱۲۹ واحد مسکن مهر در سقز درحال ساخت است که تعداد ۳۹۴ واحد از آنها تحویل گردیده و ۲۵۷۳ واحد توسط خود مالکین در حال احداث می باشد که ۲۰۷۹ واحد از آنها به بهره برداری رسیده است./س
برچسب ها: جانمایی ، مشکل ، مسکن مهر ، سقز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.