سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

جشنواره عکس «هارور» تمدید شد

رئیس حوزه هنری استان خوزستان و دبیر نخستین جشنواره عکس «هارور» گفت: به دلیل حذف سایتهای حوزه های هنری کشور از تمامی موتورهای جستجوگر جشنواره اینترنتی عکس هارور تمدید شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، صادق عوض زاده اظهار کرد: پس از حذف سایتهای حوزه های هنری کشور از تمامی موتورهای جستجو؛ روز گذشته این محدودیت برداشته شد.
 
عوض زاده افزود: با توجه به مجازی بودن دبیرخانه جشنواره عکس هارور، لزوم دریافت فرم شرکت در جشنواره از تارنمای حوزه هنری خوزستان و عدم دسترسی مردم به این تارنما از طریق موتورهای جستجو در طول یک ماه گذشته، این جشنواره تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال 92 تمدید شد.
 
وی عنوان کرد: جشنواره عکس هارور با موضوع آسیبهای اجتماعی از جمله دین گریزی، ترک نماز، دروغ، قانون گریزی، طلاق، فقر و... و در دو بخش عکس مستند و خلاقه برگزار می شود.

پیش از این مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا 11 اسفند اعلام شده بود که به دلیل ایجاد مشکل در جستجوی سایتهای حوزه هنری مهلت ارسال آثار تا نیمه ی اول اردیبهشت ماه سال 92 تمدید شد.
 
رئیس حوزه هنری استان و دبیر نخستین جشنواره عکس هارور همچنین یادآور شد: آثار صرفا از طریق اینترنت به دبیرخانه مجازی این جشنواره با آدرس info@artkhuzestan.ir  راه می یابند.

به گزارش مهر، نخستین جشنواره اینترنتی عکس هارور از سوی حوزه ی هنری استان خوزستان برای کاربران اینترنتی این تارنما راه اندازی شده است. این جشنواره در ژانر وحشت و با موضوع آسیبهای اجتماعی و اصلاح شیوه ی زندگی مردم در دو بخش مستند و خلاقه برگزار می شود.


همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای حوزه هنری خوزستان با آدرسwww.artkhuzestan.ir مراجعه کنند./س

برچسب ها: جشنواره ، عکس ، هارور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.