سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکري: مشکلات مالي روي عملکرد استقلال در آسيا تاثير مي گذارد/ استقلال توانايي رسيدن به جمع 4 تيم برتر آسيا را دارد

کاپيتان سابق تيم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر تنها دغدغه استقلال مشکلات مالي است که اين مسئله روي عملکرد تيم در آسيا تاثير خواهد گذاشت.

محمود فکري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه ليگ قهرمانان آسيا شرايط استقلال از نظر فني خيلي خوب است و مشکلي ندارند اما دغدغه‌اي که تيم استقلال و شايد هم تمام تيم‌هاي ايراني امسال دارند، مشکلات مالي است که کادر فني و بازيکنان را اذيت مي‌کند. مشکلات مالي از نظر روحي روي بازيکنان تاثير گذار است و تمرکز آنها را به هم مي‌زند و هر چه به پايان فصل نزديک‌تر مي‌شويم، نگراني بازيکنان براي دريافت مطالبات خود بيشتر خواهد شد و تاثير منفي روي بازيکنان مي‌گذارد.
 
کاپيتان سابق استقلال  افزود: تيم‌هايي که وابستگي به دولت و وزارت ورزشي دارند بايد توجه بيشتري به آنها شود تا بتوانند بازيهاي خوبي ارائه کنند و در آسيا نتيجه بگيرند. تيمي مثل استقلال نماينده ايران در آسيا است و بايد کمک کنند تا بدون دغدغه و با آرامش کار کند و نتيجه بگيرد چون اين مساله به نفع فوتبال ايران است.
وي در مورد اولين بازي استقلال در آسيا گفت: استقلال در اولين بازي بايد در قطر به مصاف الريان برود. تيم‌هاي قطري در اين چند ساله برنامه‌ريزي خيلي خوب و سرمايه‌گذاري زيادي کرده‌اند و در ليگ قهرمانان آسيا نتيجه هم گرفته‌اند. فکر مي‌کنم تيم‌هاي قطري با توجه به شرايطي که دارند، حريفان سرسختي براي فوتبال ما و ديگر تيم‌هاي آسيايي هستند. اميدوارم استقلال درقطر خوب بازي کند و در شروع کارش نتيجه دلخواهش را هم بگيرد تا در ادامه بتواند بازيهاي خوبي ارائه کند.
 
فکري افزود: مهم‌ترين عامل براي موفقيت در آسيا داشتن يک مجموعه خوب براي يک فصل است. برنامه‌ريزي براي نتيجه گيري در کوتاه مدت به درد نمي‌خورد بلکه بايد طوري کار کنيم که در طول فصل يک مجموعه کارش را به خوبي انجام دهد و بتواند بدون مشکل جلو برود به خصوص در آسيا که کل مجموعه بايد خوب کار کنند تا تيم نتيجه بگيرد. الان دوران بسيار بد مالي استقلال است که اين مساله تاثير منفي روي تيم مي‌گذارد.
کاپيتان سابق تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: خوشبختانه ما نيروي انساني خوبي داريم اما در برنامه‌ريزي، بودجه، سازماندهي و تشکيلات نسبت به سالهاي قبل ضعيف‌تر هستيم که اين مسائل تاثير منفي روي تيم‌ها و بازيکنان ما براي رسيدن به هدف مي‌گذارد.
وي ادامه داد: استقلال پتانسيل و توانايي صعود از گروهش  را دارد و مي‌تواند جزء 4 تيم برتر ليگ قهرمانان آسيا باشد اما شرايط بايد برايش مهيا شود و مشکلات مالي برطرف شود تا بتواند قابليت‌ها و توانايي‌هايش رانشان بدهد و در غير اينصورت اذيت مي‌شود و دچار مشکل خواهد شد تا به هدفش نرسد.
فکري در پايان گفت: استقلال در آسيا کار راحتي ندارد و در اين راه هواداران تيم بايد کاملا کنار استقلال باشند و از اين مجموعه حمايت کنند. تمام تيم‌ها با آمادگي کامل وارد مسابقات آسيايي مي‌شوند و تلاش مي‌کنند تا موفق شوند و اگر استقلال قرار است در اين راه موفق شود، بايد از حمايت هوادارانش برخوردار باشد تا افتخار ديگري در سيا به دست بياورد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.