سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تمبر یاد بود و کتاب خاطرات 346 زن شهیده استان همدان رونمايي شد

این کتاب که حاوی داستان های کوتاه برگرفته از خاطرات شیر زنان شهیده و ایثار گر کشور است با عنوان ˈ یک جرعه صبرˈ و با حضور جمعی از مسوولان و ایثارگران رونمایی شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ˈرحیم احمدی روشنˈپدر شهيد مصطفی احمدی روشنˈ روز گذشته در آیین رونمايي از  تمبر یاد بود و کتاب خاطرات 346 زن شهیده استان همدان گفت: شهادت مصطفی بر خلاف تصور دشمنان نظام و اسلام قلب ما را خشنود و احساس آرامش مان را نیز بیشتر کرد.
وي افزود: مردم ایران با کسب نمره قبولی که همان هدایت و رستگاری است، پرچم نظام اسلامی را به دست امام زمان خواهند داد.
پدر شهید احمدی‌روشن در ادامه با اشاره به این که زنان ایران بدون ترس از مرگ مشوق شوهران و فرزندان خود در عزیمت به جبهه‌ها بودند، خاطر نشان کرد: مردم دنیا با الگوگیری از مردم ایران دیدند که می‌توانند در مقابل استکبار ایستادگی کنند. 
وی افزود: مردم ایران هرگز زیر سلطه استکبار نمی‌روند و اگر مردم دنیا مثل ملت ایران شوند استکبار در بین آن‌ها جایگاهی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام هر چه فرزندان این مرز و بوم را شهید کنند ملت ایران مصمم و جدی تر از گذشته راه شهدا را می پیمایند.
همچنین در این آیین از 15 زن شاخص این استان و خانواده های شهدا و ایثارگران استان همدان که نقش موثری در جنگ تحمیلی داشتند با اهدای لوح و مدال افتخار تقدیر به عمل امد./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.