سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميرهاشمي: موفقيت ما بدون حمايت فدراسيون به دست نمي آمد / سلطاني رکورد خودش را هم زد.

سرمربي تيم ملي اسکي صحرانوردي گفت: نتيجه کسب شده در مسابقات جهاني ايتاليا بي سابقه بود و حمايت هاي فدراسيون نيز در اين زمينه بي تأثير نبود.

 مصطفي مير هاشمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: سطح مسابقات جهاني در اين دوره بسيار بالا بود و با اين وجود نتيجه کسب شده در اين رقابت ها بي سابقه و بسيار خوب بود.
 
سرمربي تيم ملي اسکي صحرانوردي افزود: ورزشکار ما در اين مسابقات توانست به رتبه يازدهم برسد که اگر مي توانست به رتبه دهم دست پيدا کند به مرحله بعد دست پيدا کند.
 
وي تصريح کرد: با توجه به امکانات، نرم افزار و سخت افزارهاي موجود اين نتيجه بي سابقه بود، در دوره گذشته در سال 2011 دراسلو ورزشکار ما به رتبه نوزدهم دست پيدا کرد ولي امسال زشد بسيار زيادي داشتيم و توانستيم به رتبه يازدهم دست پيدا کنيم .
 
وي ادامه داد: برنامه ريزي علت و تمرينات وحضور در اردوي تدارکاتي باعث شد تا بتوانيم نقاط ضعف خود را از بين ببريم و اين پيشرفت داشته باشيم.
 
فدراسيون تمام تلاش خود را براي ما کرد
 
ميرهاشمي درخصوص فدراسيون اسکي کشور بيان داشت،‌ معتقدم تا وقتي سايه حمايتي يک پدر بالاي سر فرزندانش باشد شاهد موفقيت آنها خواهيم بود. فدراسيون از تمام امکاناتي که داشته براي موفقيت اسکي صحرا نوردي استفاده کرده است.
وي تأکيد داشت: به طور قطع اگر امکانات کشورهاي اروپايي را داشتيم به موفقيت هاي بيشتري دست پيدا مي کرديم اما بايد سعي کنيم که در کمترين امکانات بهترين نتيجه را کسب کنيم.
 
سرمربي تيم ملي اسکي صحرانوردي تصريح کرد: ‌فدراسيون اسکي تمام زير ساخت اوليه را براي ما فراهم کرده است. ...؟ همين اسکي هاي وارد شده درکشور حدود 15 تا 20 ميليون تومان هزينه در برداشته است.
 
ميرهاشمي عنوان داشت: به نظرم اگر فدراسيون از ما حمايت نمي کرد موفقيت هاي کنوني در رشته هاي مختلف حاصل نمي شد.
 
وي ادامه داد: با توجه به برنامه هاي علمي که داشتيم به اهداف و نتايج مورد نظر خود رسيديم و معتقدم برنامه ريزي بايد به گونه‌‌‌‌‌‌اي باشد که هدف نهايي از قبل مشخص شده باشد و البته رسيدن به هدف، مستلزم تزريق خوب وبه موقع بودجه است. 
 
بانوان صحرا نوردي عملکردقابل قبولي داشتند
ميرهاشمي درخصوص عملکرد بانوان در مسابقات جهاني ايتاليا بيان داشت: بانوان براي اولين با در مسابقاتي به اين بزرگي وپراهميت شرکت کردند و البته نتيجه قابل قبولي نيز کسب کردند. 
 
 با توجه به نداشتن اردوي برون مرزي نتيجه اي که بانوان کسب کردند خوب بود. به ويژه اينکه خانم فرزانه رضا سلطاني تايمي را در اين مسابقات کسب کرد که حتي رکورد خودش را در مسابقات داخلي را هم شکست
 
وي بيان داشت: در بيان بخش بانوان نيز بايد حمايت هاي زيادي صورت پذيرد ولي با توجه به امکانات فعلي واردوي کوتاه مدت نتيجه اي که آنها کسب کردند قابل قبول بود.
 
ميرهاشمي عنوان کرد: اگر اردوي مستمر داشته باشيم نتايج ما نيز بهتر خواهد شد. در روزهاي 14-15-16 اسفندماه مسابقات ليگ براي افزايش پوئن خيز در شمشک برگزار مي شودکه درآنها نيز شرکت مي کنيم.
وي درپايان خاطر نشان کرد، اميدوارم اسکي بازان در ادامه هم با تلاش و برنامه ريزي هاي صورت گرفته به موفقيت هاي خود ادامه بدهد./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.