سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی: تیمهای عربی از استقلال حساب می برند/قدرتمان را به الریان قطر نشان خواهیم داد

مربی تیم استقلال در خصوص وضعیت تیم گفت: وضعیت تیم خوب است به تدریج آماده بازی الریان قطر می شویم.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت الریان قطر کار کردیم آنالیز بازی با الریان قطر هم انجام شده است برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران با تمام قوا به مصاف الریان قطر می رویم.

مربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ما هدفمان این است که با ارائه بازی خوب قدم اول را محکم برداریم و مسیرمان را برای بازهای آینده هموار کنیم.

وی تصریح کرد: تیم استقلال صاحب سبک فوتبال است و تیمهای عربی از تیم ها حساب می برند ما تلاشمان را می کنیم که تاکنیمان را به الریان قطر دیکته کنیم و این تیم را در زمینش شکست دهیم.

همداني در خصوص فرزاد حاتمی مهاجم استقلال گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان به خاطر بی تجربگی و نا آگاهی حرکاتی انجامی می دهند که زحماتی یک تیم را به باد می دهند فرزاد حاتمی هم عاقلانه رفتار نکرد و با اخراجش برنامه ریزی تیم را به هم ریخت.

وي بیان داشت: مابقی بازیکنان عدم حضور فرزاد حاتمی را جبران کردند و با غیرت  و تعصبشان مانع شکست تیم مقابل نفت آبادان شدند.

مربی استقلال تصریح کرد: کادر فنی استقلال برای هر بازی یک برنامه خاص دارد و حاتمی با اخراجش سیستم و برنامه تیم ما را به هم ریخت قلعه نوعی هم به خاطر اشتباه این مهاجم قصد تنبیهش را داشت که با عذر خواهی حاتمی این مسئله ختم به خیر شد.
همداني عنوان کرد: فرزاد حاتمی باید بداند که با خود خواهی کنترل نکردن خود زحمات یکساله یک تیم را به باد می دهد امیدوارم در بازی های آسیایی دچار این اشتباه نشود.

وی درباره شکست مالی تیم استقلال گفت: به هر حال از بازیکنان به خاطر اینکه در شرایط سخت بازی خوبی مقابل حریفان انجام می دهند تشکر می کنم. فتح ا... زاده و به خصوص قلعه نوعی تلاش می کنند که مشکلات مالی تیم را تا حدودی برطرف کنند.

همداني اظهار داشت: قلع نوعی تا الان در مسائل مالی دخالت نمی کرد اما به خاطر ایسنکه بازی حاسی با  الریان قطر داریم تصمیم گرفته از طریق دوستان و آشنایان  به یک مقدار پول به باشگاه تزریق کند.

وي تصریح کرد: تیم های عربی با تمام امکانات و تجهیزات در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند اما تیمهای ایران باید با کمترین امکانات به مصاف حریفان پرقدرت عربی بروند مسئولان ورزشی باید از تیمهای آسیایی حمایت کنند.

مربی استقلال بیان کرد: تیمهای ایرانی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید از لحاظ روحی و روانی و جسمانی آمادگی صد در صد داشته باشند متاسفانه از لحاظ فنی آماده بازی با الریان قطر هستیم اما روحیه بازیکنان به خاطر مشکلات مالی در حد پایینی قرار دارد.

وی درباره مصدومان تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر گفت: مجیدی در بازی با نفت آبادن پایش دچار کشیدگی شده است که پزشکان تیم تلاش می کنند وی را برای بازی الریان قطر آماده کنند مابقی بازیکنان مشکلی ندارند.

همداني در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما هر چه به پایان لیگ نزدیک تر شرایطش هم سخت تر می شود. هر تیمی که تمرکز و قدرت بیشتر داشته باشد به طور حتم می تواند قهرمان لیگ دوازدهم شود./مح

برچسب ها: تیم ، تدریج ، عربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.