سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید سلیمی:

"زمانه" به بدترین شکل ممکن تمام شد

"زمانه" با وجود قصه عام‌پسند، ساخته مناسب و کارگردانی خوب به بدترین شکل ممکن تمام شد.

"حمید سلیمی" منتقد، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص سریال "زمانه" به کارگردانی "حسن فتحی" گفت: همانگونه که از "حسن فتحی" انتظار می‌رفت "زمانه" منهای قسمت آخرش، سریال خوبی بود.
وی افزود: "زمانه" معضلات اجتماعی را به تصویر کشید اما به بدترین شکل ممکن تمام شد.
"سلیمی" ادامه داد: "زمانه" دارای قصه عام‌پسند با ساختار مناسب و کارگردانی خوب است و همچنین کارگردانی آن بهتر از فیلم‌نامه بود.
وی اظهارداشت: "زمانه" در دورانی که سریال‌های خوب کم ساخته می‌شود، سریال قابل قبولی بود.
"سلیمی در خصوص بازی بازیگران اظهار داشت: "حمید گودرزی" با توجه به اینکه سنش بیشتر از این نقش بود ولی به درستی از پس نقش برآمده بود و همچنین "پریناز ایزدیار" با توجه بر اینکه بازیگری است که نقش را با اغراق ایفا می‌کند ولی در مجموع بازی خوبی را از خود ارائه داد.
وی در خصوص بازی دیگر بازیگران، تصریح کرد: "مهرانه مهین ترابی"، با توجه به اینکه نقش فرعی بود ولی با بازی خوب خود آن شخصیت را باور‌پذیر کرده بود.
وی در خصوص بازی"شهرام قائدی" عنوان کرد: "قائدی" نقش سیار متفاوتی را در این سریال بازی کرده بود شخصیتی که به خوبی نوشته نشده بود ولی با بازی حرفه‌ای قائدی به خوبی ایفا شده بود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم صدا و سیما در سریال‌سازی تجدیدنظر کند زيرا با ادامه این روند هرگز با شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌توان مقابله کرد./ص
برچسب ها: زمانه ، سریال ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
مریم
۱۵:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
خیلی بد تموم شد
مریم
۰۹:۴۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
,واقعا به بدترین شکل تمام شد