سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

کسری 5,5 میلیارد تومانی در پرداختی حقوق کارکنان

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ما در استان اردبیل با کسری 5,5 میلیارد تومانی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان روبرو هستیم و به همین دلیل حقوق و عیدی کارکنان برخی از ادارات مربوط به بهمن ماه پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن افزود: به دنبال گله‌مندی برخی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مزایای بهمن ماه ما این موضوع را مورد پیگیری قرار دادیم و متوجه شدیم که مسئولان استان با کسری 5.5 میلیارد تومانی روبرو هستند که به همین منظور مکاتباتی را با معاونت ریاست جمهوری داشتیم تا هر چه سریع‌تر این کسری برطرف شده و شرمنده کارکنان و خانواده‌های آنها نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با همکاری استاندار اردبیل این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنیم و امیدواریم مسئولان نیز به وعده‌های خود عمل کنند و ظرف هفته جاری پرداختی‌ها صورت گیرد تا نگرانی‌ها از این بابت نیز از بین برود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد‌: در کنار این کسری در سایر حوزه‌ها نیز در استان اردبیل با 13 میلیارد تومان کسری اعتبار روبرو هستیم که بنده معتقدم دولت به جای دادن یارانه‌ها و هزینه‌کردهای نابه‌جا باید این کسری‌ها را جبران کند تا چرخه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشور از پا ننشیند/س 

برچسب ها: اردبیل ، پرداخت ، حقوق ، کارکنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.