سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

برگزاري نشست سران قوا در مقاطع معین و به طور منظم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نشست میان سران سه قوه تقریبا در مقاطع معین برگزار مي‌شود، گفت:‌در نشست اخير مسئله بودجه 92 و بعضی از مسائل مرتبط با سیاست خارجی کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نماینده تهران، ری،‌شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست سه قوه به میزبانی رئیس مجلس گفت: نشست میان سران سه قوه تقریبا در مقاطع معین به طور منظم برگزار شده است که در این نشست معمولا مسائل کلان نظام مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: در نشست اخیر هم مسئله بودجه 92 و همین طور بعضی از مسائل مرتبط با سیاست خارجی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست اخیر در ارتباط با بحث حمایت از تولید و استفاده شایسته از شرایط فعلی کشور در جهت برون‌رفت از تنگناها و تبدیل تهدید‌ها به فرصت  که از جهات مختلف بستر استفاده مناسب یک پرش اقتصادی را فراهم کرده است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:‌ باید پیرو این مباحث کمیسیون‌های تخصصی در مجلس و وزرای اقتصادی در دولت مسائل را مورد بررسی قرار دهند.
 
ابوترابی‌فرد در پایان اظهار داشت: نشست‌های سران سه قوه به طور طبیعی و در شرایطی که لازم است برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم با یک نقشه راه واحد در جهت فائق آمدن بر چالش‌ها مشکلات و سهولت امر تولید کالا و ارائه خدمات را فراهم کنیم.  

انتهای پیام/   

برچسب ها: حسن ، ابوترابی ، اشاهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.