سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید جعفری بر ضرورت مشارکت در انتخابات

رئیس اتحاد ملی عراق برضرورت مشارکت در انتخابات وانتخاب اشخاص اصلح تاکید کرد

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "السومریه نیوز"، ابراهیم جعفری رئیس حزب اتحاد ملی عراق روز یک شنبه بر ضرورت مشارکت فعال در انتخابات اینده تاکید کرد.

وی افزود: باید با مشارکت در انتخابات شخصیت های قوی و سالم را بنا بر منافع ملی و بدون حمایت مغرضانه بر سرکار بیاوریم تا این افراد جایگزین شخصیت هایی شوند که کاری برای عراق انجام ندادند.

به دنبال ملاقات جعفری با شیوخ عشایر و اشخاص شاخص استان بصره دفتر وی در بیانیه ای اعلام کرده است:در این دیدار به بررسی واقعیت خدمات عمومی، سرمایه گذاریها وسطح معیشتی مردم استان بصره ومشکلاتی که بر زندگی اجتماعی تاثیر گذاشته، پرداخته شده است.


جعفری در این دیدار تصریح کرد: بزرگان و شیوخ عشایر باید نقش فعالی در اتحاد و مهار بحرانها و حل مشکلات و تشخیص نقص ها و مقابله با فتنه ها که با هدف پسرفت وعقب ماندگی عراق صورت می گیرد داشته باشند.

وی اشاره با اشاره به اینکه بصره به دلیل منابع طبیعی و مراکز تجاری و توانمندی های انسانی پایتخت اقتصادی عراق به شمار می رود تاکید کرد: تلخ است که این شهر در این شرایط اسف باری به سر برد همچنانکه ما این شرایط را نسبت به شهر های دیگر نیز نمی پسندیم.

برچسب ها: جعفری ، عراق ، انتخباات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.