سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بیمه سلامت می ماند؛

یک میلیون و 200 هزار بازنشسته تحت پوشش طلایی/ همسان سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در حال حاضر 2 میلیون و 300 هزار بازنشسته از بیمه طلایی برخوردارند علاوه بر این همسان سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از بازدید های دوره ای سرپرست وزارت کار از سازمان های تابعه، دکتر اسداله عباسی در حاشیه بازدید از صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برقراری بیمه طلایی یک میلیون و200 هزار بازنشسته اظهار داشت: در حال حاضر 2 میلیون و 300 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند که از این تعداد یک میلیون و 200 هزار نفر از بیمه طلایی برخوردارند.

وی به پرداخت یک هزار میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان کشوری اشاره كرد و یاد آور شد: یک هزارو پانصد میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان باقی مانده که در قالب بورس به آن ها پرداخت خواهد شد به همین منظور جلساتی برگزار و باقی مانده مطالبات در سال آینده پرداخت خواهد شد.

سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص حکم سرپرست سازمان بیمه سلامت خاطر نشان کرد: حکم سرپرست عمادی تا 15 اسفند ماه است و هفته آینده برای تعیین رئیس سازمان بیمه سلامت جلسه خواهیم  داشت و احتمالا عمادی به عنوان رئیس سازمان بیمه سلامت انتخاب می شود.

گفتنی است، در حاشیه این بازدید عباسی ضمن گفت و گو بازنشستگان مشکلات آن ها را شدید و نسبت به رفع مشکل اقدام کرد./ز

برچسب ها: طلایی ، بیمه ، پوشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
حامد
۱۳:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
تورو خدا رسیدگی کنید این مطالبات بازنشستگان کشوری چی شد هنوز بعد از 6سال به پولمان نرسیدیم قرار بود که تا 15 اسفند واریز کنند.
وبگرد
۱۵:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
مثل این که بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی جزو انسان محسوب نمی شوند که تمام قوانین و وام ضروری و بیمه طلایی فقط برای بازنشستگان کشوری می باشد باید هم تکلیف کشوری که به کارگران بها نمی دهد همین باشد که با نرخ تورم صد درصدی دست و پنجه نرم کند!!!!!!