سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام تسليت امیر پوردستان در پي درگذشت مادر شهید شیرودی

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت مادر شهید علی‌اکبر شیرودی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "امیر سرتيپ احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوري اسلامي ايران در پیامی درگذشت مادر شهید خلبان "علی‌اکبر شیرودی" را تسلیت گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

شهید مشعل فروزان و شمع پر فروغ بشریت است که به خاطر رسیدن به هدف والا و مقدس خویش با قلبی آکنده از عشق به معبود و به دور از هرگونه لذایذ و زیبایی‌های دنیوی، خون پاک و مطهرش را بر روی زمین سازد. او به آیندگان و ادامه‌دهندگان راه مبارکش می‌آموزد که ملاک و معیار ارزش‌های ایمانی و اعتقادی چیست و چگونه باید زیست؟

با سلام و درود بیکران بر روح پرفتوح شهید عالیقدر دوران هشت سال دفاع مقدس سرلشکر خلبان علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش که با نثار جان خویش، آسمان ملکوتی کشور عزیزمان ایران را از لوث وجود ناپاک صدامیان و استکبار جهانی حفظ و حراست نموده و طعم تلخ شکست و نامیدی را بر پیکره وجود اهریمنی آنان چشاندند.

با عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت درگذشت والده مکرمه آن شهید بزرگوار که با پیشه گرفتن صبر و فداکاری به تبعیت از حضرت زینب کبری(س) برای آیندگان ایران عزیز مایه عزت و افتخار، و پاسدار حرمت خون شهدا به‌ویژه فرزند شهیدش بود.

همانطوری که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در پایان جنگ تحمیلی فرمودند، «نیروی زمینی قهرمان که در حقیقت در تمامی حوادث در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمنان بوده است به حق چهره راستین و شکست‌ناپذیر و استوار خویش را در دفاع از مرزهای گسترده کشورمان نشان داد.» اینجانب نیز رجاء واثق دارم که اعضاء خانواده بزرگ نیروی زمینی ولایتمدار ارتش همواره در نوک پیکان اراده ملت، در دفاع از میهن اسلامی بوده و مانند گذشته طلایه‌داران حماسه، ایثار و شهادت می‌باشند.

ضمن گرامیداشت ایثار و از خودگذشتگی‌های مادران شهداء گرانقدر ایران اسلامی، به ارواح پاک و مطهره آنان، به خصوص مادر شهید والا مقام سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی درود می‌فرستم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه علو درجات و برای سایر بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.