سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

ایجاد 361 فرصت شغلی برای اعضای نظام مهندسی کشاورزی سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از ایجاد 361 فرصت شغلی برای اعضای نظام مهندسی و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،رضا نجفی اظهارداشت: به منظور توانمندسازی و بکارگیری کارشناسان فارغ التحصیل بخش کشاورزی نسبت به بکارگیری تعداد 361 نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی به عنوان ناظر در طرح های کشاورزی و شیلاتی اقدام شده است.

وی افزود: از این تعداد  88 نفر در پروژه های ترویج، 92 نفر در پروژه های حفظ نباتات، 48 نفر در امور دام، 46 نفر در بخش های باغبانی و مکانیزاسیون، 67 نفر در بخش زراعت، 9 نفر در صنایع کشاورزی، 57 نفر ناظر در صندوق بیمه محصولات کشاورزی و  همچنین از  16 نفر از فارغ التحصلان رشته کشاورزی به عنئان ناظر در پروژه های اداره کل شیلات جذب این طرح شده اند.

وی با بیان اینکه این افراد جذب شده در این طرح در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند افزود: فارغ التحصیلان و افراد واجد شرایط به صورت قراردادی از بهمن ماه سال جاری تا پایان تیرماه سال آینده نظارت بر طرح های زراعی، باغبانی طرح های شیلاتی و امور دام را بر عهده خواهند داشت./ک

 

برچسب ها: شغلی ، اعضا ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.