سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

کمیته ویژه نظارت بر بازار در خراسان شمالی تشکیل می شود

استاندار خراسان شمالی از تشکیل کمیته نظارت بر بازار با محوریت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،محموداحمدی بیغش در نشست با مدیران استان گفت:کمیته نظارت بر بازار در آستانه شب عید و به منظور کنترل قیمت ‌ها و جلوگیری از گرانفروشی تشکیل شده است.

وی به بازدید اخیر از تعدادی واحد صنفی در این شهر اشاره کرد و افزود:طی بازدیدی که از این واحدها به عمل آمد،برخی از واحدهای صنفی اساساً پروانه نداشت که باید طبق قانون تعطیل می‌شد.

وی همچنین بر افزایش نظارت بر بازار مصرف استان در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت:از بیش از 20 فروشگاه پوشاک،عرضه آجیل، شیرینی،مرغ و گوشت،لوازم خانگی،کیف و کفش در هسته مرکزی بجنورد به صورت سرزده بازدید شد که باید بر برخی از این اماکن نظارت بیشتری شود.

احمدی بیغش خاطرنشان کرد:باید با متخلفان بازار به صورت جدی و بدون اغماض و قاطع برخوردشود.

استاندار خراسان شمالی از عدم درج قیمت اجناس،عدم ارائه فاکتور خرید اجناس،عدم صدور فاکتور اجناس،عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی از سوی برخی واحدهای صنفی انتقاد و تشدید برخورد با گرانفروشان را ضروری خواند.

وی از رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خواست تا نسبت به تشکیل سریع گشت مشترک بازرسی از وضعیت قیمت‌ ها به صورت روزانه در بازار متشکل از نماینده استانداری،نماینده تعزیرات حکومتی استان،نماینده سازمان صنعت،معدن،تجارت استان و نماینده بازرسی مجمع امور صنفی و ارائه گزارش روزانه به دفتر استانداری اقدام کند./س

برچسب ها: کمیته ، نظارت ، بجنورد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.