سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

مزین کردن شیراز به 100 سفره هفت سین

به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز 100 سفره هفت سین در شیراز پهن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، امیر حسین حکمت نیا سرپرست معاونت گردشگری استان فارس با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ هفت سین افزود: 25 اسفند ماه مسابقه بزرگ هفت سین در شیراز برگزار می شود.

وی بیان کرد: 14 اسفند ماه نیز سمیناری تخصصی در خصوص گردشگران نوروز در شیراز برگزار خواهد شد که مهمترین هدف از برگزاری این سمینار توسعه فرهنگ گردشگری است.

حکمت نیا گفت: باید به این بحث توجه داشت که گردشگری نوروزی تنها در تعطیلات نوروز نیست بلکه از اول اسفند ماه تا اول اردیبهشت ماه را می توان به عنوان تعطیلات نوروز و سفرهای نوروزی به حساب آورد.

وی افزود: وجود سه هزار اثر تاریخی در استان فارس فرصت مناسبی است که باید با جاذبه بخشیدن به این آثار گردشگران را برای حضور در این سایت ها جذب کرد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز سال 92 حدود دو هزار و 430 نفر راهنمای گردشگری در استان فارس مشغول خواهند شد، گفت: از جمله مباحثی که در تعطیلات نوروز امسال پیگیر آن هستیم بحث استفاده از راهنمایان گردشگری که در تمام مناطق تاریخی و گردشگری فارس حضور خواهند داشت.

سرپرست معاونت گردشگری استان فارس ادامه داد: برای اولین بار در استان فارس پنج کیوسک اطلاع رسانی دیجیتال راه اندازی شده و سه هزار بروشور و نقشه استان شهر شیراز نیز تهیه شده است.

حکمت نیا گفت: برنامه های مختلفی در تعطیلات نوروز سال 92 در نظر گرفته شده که در تمامی سایت های تاریخی و گردشگری استان فارس اجرایی می شود.

وی در خصوص فعالیت دفاتر خدمات گردشگری استان نیز بیان کرد: 120 دفتر خدمات مسافرتی در فارس فعال است که از این تعداد 23 دفتر خدماتی در شهرستانهای فارس قرار دارد./س

برچسب ها: شیراز ، سفره ، هفت ، سین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.