سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بانوان سبک های آزاد:

مقدار ورودیه شرط حضورمان در لیگ است

مسئول بانوان سبک های آزاد کاراته گفت: حضورمان در لیگ سال آینده بستگی به مقدار ورودیه تعیین شده از سوی فدراسیون دارد.

اعظم خانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت:  امسال نخستین تجربه حضور در لیگ را داشتیم که انصافا تجربه خوبی برایمان شد.
 
مسئول بانوان سبک هاي آزاد کاراته بچه ها با انگیزه و شوق زیاد با هدف ارتقا سطح فنی شان در لیگ حاضر شدند که خوشبختانه در نهایت آن طور که پیش بینی هم شد، این ارتقا فنی به وضوح در ورزشکاران دیده شد.
شاید در مجموع بتوان گفت: مهم ترین دست آورد لیگ همین امر مهم است که به لطف  خدا حاصل شد و بچه ها با دست پر میدان لیگ را ترک کردند.
 
 وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا سال آینده  هم در لیگ حاضر می شوند یا خیر گفت:  حضورمان در لیگ سال آینده بسته به میزان ورودی است که فدراسیون تعیین می کند امسال نخستین باری بود که لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان  برگزار  شد و فدراسیون هم به ما تخفیف خوبی داد اما حالا باید ببینم که سال آینده چه مبلغی برای ورودیه به لیگ تعیین می شود و اگر بتوانیم در لیگ سال 92 شرکت کنیم این مسابقات را  بعد از عید نوروز آغاز می کنیم.
اعظم خاني همچنین خاطر نشان کرد: مسئله دیگری که در نظر داریم مسابقات لیگ را بر پایه آن استوار کنیم آن است که تیم ها در نخستین سال رقابت های لیگ تاخیر زیاد هنگام ثبت نام در روز مسابقات داشتند و این تعلل باعث بی نظمی در ساعات مسابقه ی شد اما اگر قرار باشد لیگ سال آینده را برگزار کنیم نیم ساعت اول را برای ثبت نام می گذاریم و پس از آن کار خود را شروع می کنیم در صورت تاخیر تیم ها در زمان مشخص شده آن تیم غایب محسوب می شود.
 
بنابر این تیم هایی که قصد دارند سال آینده در لیگ  شرکت کنند، بهتر است از حالا این مسئله را در نظر داشته باشند و سپس در صورت امکان اعلام حضور کنند./مح


 


برچسب ها: مسئول ، بانوان ، سبک های
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.