سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان قهرمان مسابقات ووشوی جوانان کشور شد؛

دعوت از 85 ووشوکار به اردو

رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور(پسران) درحالی با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید که 85 ووشوکار در دوبخش ساندا و تالو جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران را کسب کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مسابقات که حکم انتخابی تیم جوانان ایران را داشت از صبح روز جمعه با حضور 320 ووشوکار از 32 استان در 2 بخش ساندا و تالو در مجموعه ورزشی معتمدی تهران آغاز شد و شنبه شب با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.

این پیکارها در رده های سنی( 9 الی 12 سال، 12 الی 15 و 15 الی 18 سال) برگزار شد که درپایان تیم زنجان در مجموع دو بخش ساندا و تالو با کسب 7 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز قهرمان شد.

تهران الف با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و اصفهان با کسب 3 طلا 5 نقره و 3 برنز برسکوی سوم ایستاد.

درپایان این مسابقات 85 ووشوکار (33 سانداکار و 52 تالوکار) جواز حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم جوانان ووشوی ایران که اول اردیبهشت ماه آغاز می شود را کسب کردند.

تیم جوانان ایران می بایست خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که مردادماه در شهر مانیل پایتخت فیلیپین برگزار می شود، آماده کند.

رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور نیز طی روزهای هفتم و هشتم ماه جاری در مجموعه ورزشی معتمدی تهران برگزار می شود./زر
برچسب ها: ووشو ، جوانان ، زنجان ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.