سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

ابراز علاقه مردم به کشتی انگیزه برای قهرمانی کشورمان

کشتی مازندرانی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد پس از قهرمانی کشورمان گفت: از خوشحالی و ابراز علاقه دوستداران به کشتی احساس خوشحالی می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، مسعود اسماعیل پور افزود: از اینکه توانستیم با کمک دیگر کشتی گیران دل میلیون ها علاقمند به کشتی در کشور را شاد کنیم احساس غرور و شعف می کنم.

وی تصریح کرد: در رقابتهای جام جهانی 2013 در تهران کشتی گیران بسیار خوبی در ترکیب 10 تیم حضور داشتند که در نهایت شاهد رقابت خوب و تنگاتنگ کشتی گیران بودیم.

ملی پوش مازندرانی کشتی آزاد وزن 60 کیلوگرم کشورمان در ادامه گفت: این قهرمانی را مدیون هواداران و تماشاگران باتعصب کشورمان هستیم که در چهار روز رقابت در سالن حضور داشتند و با تشویق خو به کشتی گیران موجت ایجاد انگیزه و روحیه بیشترملی پوشان برای پیروزی شدند.

قهرمان 2010 جهان درباره حذف کشتی از المپیک 2020 اظهار داشت: این تصمیم از سوی برخی از کشورهای اروپایی صورت می گیرد که کشتی را نمی شناسند و علاقه ای به این ورزش ندارند.

اسماعیل پور در پایان خاطر نشان کرد: کشتی ورزش اول کشور و در خون و رگ ایرانی ها است و باید از حذف این رشته ورزشی از المپیک جلوگیری شود./س


برچسب ها: انگیزه ، قهرمانی ، کشورمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.