سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،
نشريه کريستين ساينس مانيتور در مقاله اي به باراک اوباما توصيه کرد براي به نتيجه رسيدن مذاکرات هسته اي با ايران و جهت پايان دادن به اين موضوع، تحريم هاي اعمال شده از سوي کاخ سفيد و شرکاي خود را لغو کند.
"يوئل گوزانسكي" تحليلگر صهيونيست انديشكده صهيونيستي "مطالعات امنيت ملي" در مقاله جديد خود تحت عنوان "آيا دوران آمريكا در خاورميانه به پايان مي رسد؟" به افول قدرت آمريکا در منطقه مي پردازد.
"دكل اودي" در مقاله جديدي تحت عنوان "آمريكا و اسرائيل: استراتژي مشترك در مقابل چالشهاي خاورميانه" كه در انديشكده "نهاد مطالعات امنيت ملي رژيم صهيونيستي" منتشر شده به نقاط ضعف اين رژيم اذعان مي كند.
بيش از صدها تن از اعضاي جنبش موسوم به "تي پارتي" كه از جمهوريخواهان بسيار افراطي تشكيل شده است تظاهراتي يك روزه را تحت عنوان "روز مقاومت" در برابر طرح هاي اوباما براي تشديد سخت گيري در مورد قانون آزادي حمل اسلحه تدارك ديدند.
پلیس فدرال امریکا (اف‌بی‌آی) در تلاش برای کاهش رفتارهای غیراخلاقی کارکنان خود، گزارش‌های انضباطی محرمانه‌ای را منتشر کرده است.
يك منبع ديپلماتيك فرانسوي از پيشنهاد "جديد و قابل توجه" گروه 1+5 به ايران در دور چديد مذاكرات هسته اي در آلماتي قزاقستان خبر داد.
"مانکور اندياي" وزير امور خارجه سنگال در داکار اعلام کرد اين کشور قصد دارد در آينده اي نزديک در لومه پايتخت توگو و مالابو در گينه استوايي سفارت داير کند و همچنين سفارت خود را در تهران بازگشايي کند.
منابع خبري از پخش فيلم مستند امام خميني(ره) در دانشگاه طنطا مصر گزارش دادند.
شبكه هاي خبري و مطبوعات غربي در مورد سرنگوني پهپاد بيگانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشورمان اظهارنظر نموده اند و در اين باره به قدرت نيروهاي نظامي ايراني اذعان نموده اند.
رژيم صهيونيستي ازتشکيلات خود گردان خواست تظاهرات در کرانه باختري را متوقف کند .
سرمايه گذاران بي صبرانه در انتظار نتايج انتخابات پارلماني ايتاليا طي امروز و فردا هستند.
نویسنده و پژوهشگر عرب هدف غرب از اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در موضوع هسته‌ای را، "قاچاق امنیت" رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد در طول ده سال اخیر بیش از 965 نظامی خودکشی و 601 تن دیگر در اثر تنش های نظامی جان خود را از دست دادند
روزنامه الوطن سوريه از كشته شدن چهار افسر ارتش تركيه و زخمي شدن فرمانده گروهك تروريستي لواء الاسلام خبر داد.
روزنامه الدیار لبنان نوشت که رئیس جریان المستقبل در سفری مخفیانه برای زیارت قبر پدرش به لبنان رفته است.
معترضان به طرح هاي رياضتي در اسپانيا معتقدند تنها راه جلب توجه دولت به مشکلاتشان ادامه حضور در خيابان هاست.
يکي از مخالفان سوريه اعلام کرد رييس ائتلاف مخالفان ديداري مخفيانه با هياتي از سوي بشار اسد داشته است .
جمال جبریل استاد قانون اساسی و عضو مجلس شورا ي مصر گفت : بعد از انکه قانون در مجلس شورا به تصویب رسید دادگاه قانون اساسی نمی تواند درباره قانون نظر بدهد و اگر در قانون نواقصی موجود باشد مسولیت ان سیاسی است و دادگاه قانون اساسی حق دخالت ندارد.
باراک اوباما علاوه بر امتیازات سکونتی و رفاهی ویژه ای که به دلیل رییس جمهور بودن دریافت می کند سالانه 400 هزار دلار حقوق دریافت می کند که اعلام کرده است این مبلغ برای هزینه های وی کافی نبوده و خواهان افزایش حقوق است.
بشار اسد رئيس جمهور سوريه طي دستوري دو قلم از كلاهاي وارداتي اين كشور از ايران را مشمول ماليات ندانست.
صبح امروز پليس افغانستان اعلام کرد دو تن که گمان مي رود عامل حملات انتحاري بودند، نزديک منطقه ديپلماتيک در کابل کشته شدند و به اين ترتيب يک حمله انتحاري در پايتخت اين کشور خنثي شد.
جوانان سپاهپوست آمريکايي قربانيان فراموش شده خشونت هاي مسلحانه هستند.
كريستينا فرناندز كرشنر رئيس جمهور آرژانتين جامعه صهيونيستي اين كشور را با اعضاي " سازمان اطلاعاتي خارجي" مرتبط دانست.
روزنامه اينديپندنت به نقل از یکی از اساتید دانشگاه لندن نوشت: بیش از یک پنجم از خانواده های انگلیسی ثروت امروز خود را از طریق برده داری به دست آورده اند.
شرايط دشوار کاري در بخش فوريت هاي پزشکي در فرانسه، موجب تهديد پزشکان به استعفا شده است.
ارتش سوريه تلاش شماري از تروريستها را براي ورود از خاک لبنان به سوريه از طريق تلکلخ در استان حمص خنثي کرد.
جان كري وزير امور خارجه آمريكا روز يكشنبه اولين سفر رسمي دريايي برون مرزي خود را در ماموريتي ديپلماتيك به مقصد اروپا و خاورميانه آغاز نمود.
جبهه موسوم به النصره، شاخه شبکه القاعده در سوريه مسئوليت حمله تروريستي اکتبر گذشته به بيمارستان الحيات در شهر حلب را بر عهده گرفت.
شبکه المنار پشت پرده جنجال مربوط به ارسال محموله هاي سوخت از لبنان به سوريه و تظاهرات صدها نفر در اعتراض به اين کار و بستن راه اصلي بيروت به دمشق را فاش کرد .

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.